Milk!

Milk! - van 79.95 VOOR 59.95 € 59,95 (Artikelnr.165)
Ja echt niet te geloven dit dus!!! WIE KOOPT DIT ARTIKEL NOU ?
àls de mensen een filmpje hiervan hebben gezien zijn ze direct genezen!

Dit is veruit het zw*kzinnigste product wat ik ooit gezien heb,En dan die typische Lesli prijs.Nog geen 25 euro waard in mijn ogen.

Melk is goed voor je gezondheid,Milk slecht voor je portomonee:p

grtz
Pyromaniac 1975

Milk slecht voor je portomonee

En ook slecht voor je gezondheid, je zou maar eens deze pot kopen en hij valt zwaar tegen.Ben je meteen goed gedeprimeerd en dan nog eens die 'buitenkans' maakt het er ook allemaal niet beter op.
Ook nog zo'n typisch product wat niet gefilmd wordt en men maar mag gissen wat er precies uitkomt. (net zoals die wijnfles waar ook nergens een film van te bekennen was)

@ denjo, zie film pag. 1.

Gelukkig is de fontijn wel lekker groot *ahum*
Het is wel de blikvanger in de etalage, mensen die vrij weinig verstand van vuurwerk hebben kijken toch naar de vorm, grootte, aantal schoten. Dus dit zou wel eens in de smaak kunnen vallen bij de doorsnee consument.

Een errug vreemd product. Lesli heeft hiermee aan lopen kl0ten volgens mij. Het valt niet in een product lijn. Er is geen normale foto van. Hij is zwáár overpriced. De naam is totaal niet in de huisstijl. Combinatie fontein vs. multishot is volkomen FAIL.

Eerst krijg je een fontain ter waarde van €5,-. Daarna komen er wat mooie schoten ter waarde van €20,-. En dat totaalplaatje kost €60,-. Logisch toch! :no:
De multishot cake is best mooi. Er zitten best wel leuke effecten bij. Maar de fontein is drie keer niks. En dan die prijs...nee, onbegrijpelijk, ondoorgrondelijk.

Hahahaha, fontein van 5 euro? Het is een beetje zo'n fontein als de assorted fountain, ook van Lesli. Deze kost €1,50 voor 4 stuks. Beter koop je dan die en nog wat Master Li potjes, kost je ongerveer 20€ en je heb nog meer en mooier ook :D

@ denjo, zie film pag. 1.

Gelukkig is de fontijn wel lekker groot *ahum*
Het is wel de blikvanger in de etalage, mensen die vrij weinig verstand van vuurwerk hebben kijken toch naar de vorm, grootte, aantal schoten. Dus dit zou wel eens in de smaak kunnen vallen bij de doorsnee consument.

Oh, haha ik was nog niet helemaal wakker:p

het is opzig niet zo'n heel slechte pot.
alleen heeft lesli zijn naam weer eens "gezuiverd" door er weer een leuk prijskaartje aan te hangen.
som like is hot is 10 keer zo goed

Laatst bewerkt:
Deze vanavond op de demo gezien en het blijft een leuk concept.. het uiterlijk is leuk, en het blijft systeemvuurwerk (fontein incl boeketten) waar ik wel van houdt.
Echter zijn de uitwerkingen prijs/kwalitatief niet helemaal naar mij zin, maar voor de mensen die eens wat anders willen is dit zeer zeker een leuk idee:)

Back
Bovenaan