MikosjePyro kanaal

Hier mijn compilatie met oud en nieuw.

Sommige producten zijn niet in de compilatie verwerkt omdat ze gefilmd zijn met slechter kwaliteit en dubbele artikelen zijn er ook uitgehaald.

Veel plezier! Alle producten en meer staan gewoon op mijn profiel! Langzaam worden ze hier geüpload ( staan al wel in de product topics)

De volgende 3

Thundrbolt voor de prijs van 55 euro was dit wel echt een lekkere compound positief verrast

Heerlijke waaier compound

En we sluiten af met een giller

Altijd een aantal nieuwe artikelen in mijn collectie.

Meestal pakt het goed uit maar soms heb je ook een product wat geen Hoge ogen gooit zoals the incredible 300 van wolff

Temptation Willow een topper

En mijn finale wat verrassend goed uitpakten, 2c crackling king en edition 4 Crack Salute

Supercharger van wolff

Met wind en 20mm vond ik hem toch aardig goed presteren misschien ook omdat ik er geen verwachtingen van had.

Hysteria van Wolf

Na het filmpje van Wolff dacht ik echt dit wordt de topper van de avond 30 mm maar door hele hoge verwachtingen toch best een teleurstelling,

Lucky number 19, 30mm cake grote spreiding en goede Burst komt zoiezo dit jaar weer in het assortiment.

Ik zit er over na te denken om een filmpje te maken over het ophalen en hoe de vuurwerk winkels eruit zien, zouden jullie er na gaan kijken of denken jullie product filmpjes zijn genoeg, graag jullie mening en wat je graag zal willen zien in een reactie

Paar filmpjes van Huisman demp

Juist dat soort filmpjes. De filmpjes van vuurwerk zelf zijn we zeer blij mee, maar mis in compilaties juist die extra sfeer vaak. Lekker stukje van de het afhalen en de sfeer in de winkels enzo.

Een van de redenen waarom de compilatie van @flutsjah zo lekker wegkijkt is dat hij ook nog even de reactie van het publiek en/of zijn eigen reactie filmt.
Dit kijkt heerlijk weg omdat iedereen natuurlijk enorm enthousiast is.

Als dit niet toegevoegd wordt krijg je eigenlijk in een heel rap tempo doos na doos te zien. Daardoor verveelt het sneller en wordt er ook minder stil gestaan bij de echte uitschieters.
Die sfeer krijg je ook mee bij @Pyroblom

Edit: besef me dat dit geen antwoord is op jouw vraag, mijn excuses daar voor.

Een van de redenen waarom de compilatie van @flutsjah zo lekker wegkijkt is dat hij ook nog even de reactie van het publiek en/of zijn eigen reactie filmt.
Dit kijkt heerlijk weg omdat iedereen natuurlijk enorm enthousiast is.

Als dit niet toegevoegd wordt krijg je eigenlijk in een heel rap tempo doos na doos te zien. Daardoor verveelt het sneller en wordt er ook minder stil gestaan bij de echte uitschieters.
Die sfeer krijg je ook mee bij @Pyroblom

Edit: besef me dat dit geen antwoord is op jouw vraag, mijn excuses daar voor.

Maakt helemaal niet uit! Alle tips zijn welkom! Thanks ik zal zijn complicatie straks even bekijken

ik vind het zelf ook echt geweldig om de afhaal filmpjes te kijken, ik was vroeger ook helemaal fan van de collectie video's die te vinden waren, verder vind ik zoals vele op dit fora, het commentaar en sfeer iets wat een compilatie echt top maakt, ik vind de compilaties van vuurwerknederland, vuurwerkbaas, flutsjah en dargelo daarom altijd heerlijk om naar te kijken (sommige heb ik ondertussen wel 4 keer gekeken volgens mij).
Ik zeg zelf altijd als ik commentaarloos eindeloos gestook wil zien, dan kijk ik de product video's wel.

Edit: Daarom vind ik de compilaties van Sven & Koen toch stiekem best wel leuk, omdat er veel in gepraat wordt en dr veel reacties op producten worden gegeven, maar ja het is jammer dat ze ondertussen voor de meeste onrealistische bedragen krijgen van lesli, waardoor de video's eerder een verdienmodel zijn geworden dan een passie project.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan