MikosjePyro kanaal

Deel 2 had hem blijkbaar niet goed verbonden

Sluit ik mijn filmpjes af

Iedereen bedankt voor het kijken :D zal aankomende tijd, wel wat cat 1 filmen en natuurlijk oud en nieuw 2019

Van afgelopen jaar was het voornamelijk met mobiels gefilmd en doorgestuurd via whatsapp, wordt de kwaliteit niet beter van,

Ik zal kijken of ik met mijn sony handycam doorga filmen (aangezien ik hem weer had gevonden) of ik toch een nieuwe aanschaf

Laatst bewerkt:
Inderdaad, bedankt voor alle films, erg van genoten. Kijk uit naar je films van 2019.

Altijd leuk om zo'n sd kaart weer terug te vinden.
Leuke filmpjes. Lekker sfeerverhogend. Zeker de overdagfilmpjes.. Toch zonde dat die tijd voorbij is.

Toffe filmpjes weer. Wat is die crackling crystal toch een geweldige fontein! :D Komt echt goed over op beeld zo.

de volgende 3

shots of anarchy, funke Kometenbombe en garden party 3.

Geleerd bij het laatste filmpje nooit door iemand anders laten filmen haha!

Underground demo uit 2016

Het is wel van mijn eigen fb gehaald dus de kwaliteit is niet zo goed maar mag de pret niet drukken.

Voor de liefhebber hier de underground demo uit 2016

Vorig jaar alles aan gedaan met Rick om geen vuurwerk verbod te krijgen in apeldoorn

Deze opnames kunnen in het archief

Voor de opnames zeer zenuwachtig.

We hebben er echt veel tijd ingestoken en uit eindelijk het verbod ( ze zeggen door corona ) van tafel geveegd maar nu door de regering is het helaas niks waard.

Voel je vrij om vragen te stellen.

Ik heb zelf om mezelf zo goed mogelijk voor te bereiden, uren met evelien van witte tenten gesproken

Back
Bovenaan