Mijn welgemeende Excuses!

Welkom terug.
Vind persoonlijk dat je karakter toont door je excuus te maken.
Heb mij zelf nooit echt aan jou (opmerkingen/bijdrage) gestoord en kon zeker wel waardering opbrengen voor (het overgrote deel) van jou input op dit forum.
Sterkte met jou gezondheid.

Grizmo, welkom terug! Knap dat je je excuus zo openlijk maakt, dat vergt wat lef. Je bent een gewaardeerd lid van de ‘oude garde’, fijn dat je er weer bent kerel :biertje:

Hey Grizmo heel veel sterkte met jouw vervelende situatie. Ik denk dat alle liefhebbers veel moeite zouden hebben om hun budget noodgedwongen te verlagen als het over vuurwerk gaat.
Ik hoop dan ook dat je veel vuurwerk voor weinig mag krijgen. Dat gun ik iedereen hier.

Denk aan jezelf kerel.
Voor 80% afgekeurd worden is echt niet tof.

Ik zit sinds 2018 ook in de WIA en het geeft mij echt veel meer rust.
Ik doe nu vrijwilligerswerk voor 2 patiënten verenigingen en ik zit sinds 2019 in het bestuur van mijn scoutinggroep.
Ook het modderaten op FPM zie ik echt als vrijwilligerswerk
Veel fijner om te doen en laat ze maar praten en om je lachen.
Veel succes en sterkte.

Goed van je! Heel veel sterkte met je situatie, hopelijk kan de hobby je snel weer ontspanning bieden ipv frustratie. Fijn dat je weer terug bent.

welkom weer, gewoon weer lekker meedoen. En af en toe kritisch uitlaten kan echt nog wel, hoort ook een beetje bij een forum.... zolang het maar niet de sfeer verpest. Sterkte verder en nogmaals welkom.

Het is alles bij elkaar nog al wat,wat je hier neerzet.
Persoonlijk vind ik dat ook zoiets moet kunnen,zo kan het je helpen en het helpt wellicht ook anderen om beter te begrijpen waarom iemand deed zoals die deed met bepaalde dingen.
Succes en sterkte met het vinden van de nieuwe gulden middenweg op allerlei vlakken,maar dat moet goed komen,de aanhouder wint :thumbup:
Welkom terug en hopelijk kan je voor deze jaarwisseling toch nog fraaie dingen vinden om te stoken zodat je de gedachtes ook even kan verzetten,dat helpt ongetwijfeld :angel:

Ow b.t.w.
Jij heb al genoeg foto's van je poes hier gedeeld.

Wil ik wel weten over welke poes het hier gaat ?
🤔 😂;)

Back
Bovenaan