Mijn Fallas de Valencia 2012 in beeld !

Mooie compilatie man! Die fontijnen bak op het einde is echt dik zeg, hoeveel heb je daarvoor neergelegd als ik vragen mag?

Mooie compilatie man! Die fontijnen bak op het einde is echt dik zeg, hoeveel heb je daarvoor neergelegd als ik vragen mag?

Die bak was zeker dik en deed ons allen verbazen. Deze bak was in de aanbieding bij pyroshopping, genaamd 'golden panner' voor €20,- konden we hem mee nemen. Pyroboy en ik betaalde allebei de helft en daar hebben we zeker geen spijt van gehad!

Overigens een geweldig idee voor de Nederlandse importeurs, het is een mooie bak met fonteinen om je show mee te openen:)

Voor 20euro zeker een geniale fonteinenbak! .. als men die hier zou kunnen aanbieden voor 20 euro dan kocht ik er zeker 2. wat een schitterend ding. en wat heb.ik me kapot gelachen om het effect omdat we dat ding eerst ede hele middag belachelijk hadden gemaakt :p

Heel gaaf filmpje Morris, bedankt.
Meen me te herrinneren dat de pop op die plek vorig jaar wel een stuk groter was,maar dat mag de pret niet drukken.

2 van mijn foto's geschoten in Valencia laten drukken op linnen.. Hier het resultaat!

12543746.8f77a992.560.jpg

Heel erg vet Morris, daar zul je wel plezier van hebben.
Zoiets lijkt mij ook wel wat, alleen de vrouw thuis niet:p

Back
Bovenaan