Mijn Fallas de Valencia 2012 in beeld !

Zeer mooi topic Morris, bedankt to zo ver.
Ben ook benieuwd welke foto's er in het sfeer gedeelte komen.

Zo... op deze zonnige dag weer een heel aantal foto's online gezet van Castillo's en Mascleta's :)
Geniet ervan! :) Reacties zijn welkom! :)

Hebben jullie me toch een topdag gehad dat je bij Turis de kooi in mocht:droolthum Mooi die fotos van die enorme truenos van zo dichtbij!

Mooie foto´s Morris en de cavia weet het geluid mooi om te zetten (heeft ie nog genoeg water?)! Ook een keer met Erik gezellig met jullie op het terras zitten wachten zonder dat ik wist wie jullie waren, maar dat was geen probleem haha.

Ahhh dus jij bent jordi haha.. ja was zeker gezellig op het terras.. heb me er super vermaakt ;)
de cavia wordt nog goed onderhouden ja.. komt alleen iets minder buiten nu dus dat is even afkicken voor 'm :p

Dat was ik ja :wink: Was meer dood dan levend die dag helaas maarja dat is de laatste jaren meestal het geval en er van leren doe ik ook niet echt :no:

Wederom een heeel aantal foto's toegevoegd van o.a. het stoken bij Palau de la Musica, Fallera's, Falla's en de Mascleta Miniatura van Pirotecnia Martí.

Wederom nieuwe foto's :p .. het gaat lekker :p

Nu foto's van Fallasmuseum Plasticos Gamón, Créma's en de Vuuroptocht.

mooi hoor! vooral die mega gigantische trueno's bij de velemascleta's..
Doen me erg denken aan de old skool giga vlinder..
Ik heb een zwak voor grote en spaanse vlinders...
Heerlijke foto's verder!

Wat een heerlijk topic Morris. Die foto's zijn heerlijk om naar te kijken laat staan de filmpjes!

Heb jij even geluk dat er nog veel meer filmpjes komen :p .. ligt alleen een beetje lastig omdat uploaden erg lang duurt :p .. maar ze komen eraan! :)

Wederom prachtige foto's Morris.
Ik vind die van het museum heel bijzonder en interesant.
Bedankt man.

Wederom prachtige foto's Morris.
Ik vind die van het museum heel bijzonder en interesant.
Bedankt man.
Even voor de goede orde.
Bij dit museum kan je alleen op afspraak langs komen.
Gewoon even mailen naar gamon.es en je weet waar je aan toe bent de volgende keer. Dit keer had gelukkig onze goede fransman (Gnarkill) die bij ons in het appartement zat dit geregeld waar de club van Pyroboy met ons mee ging daar naar toe.
Ik twijfelde of ik wel mee zou gaan om dat ik dood op was en dacht.. ach vuurwerk museum..., maar ik ben zeker blij dat ik mee ben gegaan. Zoals jij al aangeeft. Het is bijzonder en zeer interessant!

Wie is die knappe jongen met die mooie zonnebril?
Er zitten echt ontzettend leuke kiekjes tussen man! Je hebt in elk geval goed je best gedaan!

Inderdaad, zitten geweldige foto's tussen.
Geeft de sfeer echt prima weer en jullie hebben heel wat mooie dingen vast gelegd daar.

Back
Bovenaan