YorickT
VWC lid
Beste VWC’r!
Zoals jullie misschien wel gelezen hebben in mijn ‘Doe een wensdag topic’
Heb ik een aantal geweldige aanboden gekregen, waarvan 1tje van Frits.
Ik mag bij Frits komen kijken in zijn bunkers van de rijswijkse vuurwerk hal, en daarbij krijg ik ook nog een alle bonfireworks producten uit hun collectie gratis voor het maken van een eigen vuurwerk show!
Daar ben ik natuurlijk super blij mee, want qua sier ben ik nooit verder gekomen dan een meter pakketje en/of het gratis cakje bij je bestelling.
Ik ben echt super blij met dit aanbod! En ik wil echt een vuurwerk show gaan maken! En dan de hele familie laten genieten en de rest van de wijk met de mond open doen laten staan!
Nu weet ik alleen niet in welke volgorde ik het moet gaan doen, en als ik 1 grote show moet maken of een of twee kleintjes? En de rest gewoon los aansteken. Daar wil ik jullie hulp voor vragen! Zodat jullie uit eindelijk mee kunnen genieten met mijn vuurwerk show en jullie er misschien evenveel lol aan kunnen hebben als ik!
Aan de vuurwerkshow heb ik voor mezelf wel een aantal eisen gesteld.
Omdat ik natuurlijk ook dingen zelf wil beslissen..
- Alle cakes/potten moeten in hun waarde gelaten worden (daar wil ik mee zeggen dat ik eigenlijk niet 2 cakes tegelijkertijd wil laten gaan
.
- Als het een grote show word. Dan wil ik toch het liefst nog 2á3 cakes overhouden die ik lekker apart aan kan steken .
Natuurlijk zou het dan ook handig zijn om een lijstje te geven met de cakes die ik ga krijgen :
MYSTIC FIRE 20 SCHOTS 300 GRAM
PINA COLADA 30 SCHOTS 450 GRAM
SUNRISE 25 SCH 375 GRAM
GREAT WALL OF CHINA 49 SCH 500 GRAM
OUTRAGEOUS 30 SCH 500 GRAM
BLESSING PEARLS 36 SCHOTS 500 GRAM
MIDNIGHT DELIGHT 16 SCH 240 GRAM
MIRACLE 16 SCH 240 GRAM
DRAGON BALLS 16 SCHOTS 240 GRAM
THE EMPEROR 25 SCH 375 GRAM
CITY LIGHTS 25 SCH 375 GRAM
WODKA BLUE 25 SCH 375 GRAM
TREASURE ISLAND 25 SCH 375 GRAM
WEEPING WILLOWS 25 SCH 375 GRAM
ENDEAVOUR 25 SCH 375 GRAM
GORGEOUS 36 SCHOTS 500 GRAM
EARTHQUAKE 36 SCHOTS 500 GRAM
EARCATCHER 49 SCHOTS 500 GRAM
COLORFUL THUNDER TAIL 100 SCH 450 GR. NIEUW!
Aangezien ik wel al filmpjes van sommige cakes heb bekeken vind ik het nogal moeilijk om in te schatten wat het precies voorstelt en wat ik er mee zou kunnen doen.
Mijn vraag aan jullie is dan ook :
- Zou ik 1 grote show doen of 2 kleintjes ofzo?
- In welke volgorde zou ik het kunnen doen?
En voor de mensen die me niet kunnen/willen helpen maar wel willen genieten van mijn vuurwerk show en de voorbereiding? Dat mag natuurlijk zeker! En hoe meer mensen hier kijken/reageren hoe gezelliger en leuker we zouden kunnen discuseren!
Groetjes Yorick (Davinstyle)
Frits heeft mij dit aangeboden en namens mij wil ik hem al hartelijk bedanken!
Zoals jullie misschien wel gelezen hebben in mijn ‘Doe een wensdag topic’
Heb ik een aantal geweldige aanboden gekregen, waarvan 1tje van Frits.
Ik mag bij Frits komen kijken in zijn bunkers van de rijswijkse vuurwerk hal, en daarbij krijg ik ook nog een alle bonfireworks producten uit hun collectie gratis voor het maken van een eigen vuurwerk show!
Daar ben ik natuurlijk super blij mee, want qua sier ben ik nooit verder gekomen dan een meter pakketje en/of het gratis cakje bij je bestelling.
Ik ben echt super blij met dit aanbod! En ik wil echt een vuurwerk show gaan maken! En dan de hele familie laten genieten en de rest van de wijk met de mond open doen laten staan!
Nu weet ik alleen niet in welke volgorde ik het moet gaan doen, en als ik 1 grote show moet maken of een of twee kleintjes? En de rest gewoon los aansteken. Daar wil ik jullie hulp voor vragen! Zodat jullie uit eindelijk mee kunnen genieten met mijn vuurwerk show en jullie er misschien evenveel lol aan kunnen hebben als ik!
Aan de vuurwerkshow heb ik voor mezelf wel een aantal eisen gesteld.
Omdat ik natuurlijk ook dingen zelf wil beslissen..
- Alle cakes/potten moeten in hun waarde gelaten worden (daar wil ik mee zeggen dat ik eigenlijk niet 2 cakes tegelijkertijd wil laten gaan

- Als het een grote show word. Dan wil ik toch het liefst nog 2á3 cakes overhouden die ik lekker apart aan kan steken .
Natuurlijk zou het dan ook handig zijn om een lijstje te geven met de cakes die ik ga krijgen :
MYSTIC FIRE 20 SCHOTS 300 GRAM
PINA COLADA 30 SCHOTS 450 GRAM
SUNRISE 25 SCH 375 GRAM
GREAT WALL OF CHINA 49 SCH 500 GRAM
OUTRAGEOUS 30 SCH 500 GRAM
BLESSING PEARLS 36 SCHOTS 500 GRAM
MIDNIGHT DELIGHT 16 SCH 240 GRAM
MIRACLE 16 SCH 240 GRAM
DRAGON BALLS 16 SCHOTS 240 GRAM
THE EMPEROR 25 SCH 375 GRAM
CITY LIGHTS 25 SCH 375 GRAM
WODKA BLUE 25 SCH 375 GRAM
TREASURE ISLAND 25 SCH 375 GRAM
WEEPING WILLOWS 25 SCH 375 GRAM
ENDEAVOUR 25 SCH 375 GRAM
GORGEOUS 36 SCHOTS 500 GRAM
EARTHQUAKE 36 SCHOTS 500 GRAM
EARCATCHER 49 SCHOTS 500 GRAM
COLORFUL THUNDER TAIL 100 SCH 450 GR. NIEUW!
Aangezien ik wel al filmpjes van sommige cakes heb bekeken vind ik het nogal moeilijk om in te schatten wat het precies voorstelt en wat ik er mee zou kunnen doen.
Mijn vraag aan jullie is dan ook :
- Zou ik 1 grote show doen of 2 kleintjes ofzo?
- In welke volgorde zou ik het kunnen doen?
En voor de mensen die me niet kunnen/willen helpen maar wel willen genieten van mijn vuurwerk show en de voorbereiding? Dat mag natuurlijk zeker! En hoe meer mensen hier kijken/reageren hoe gezelliger en leuker we zouden kunnen discuseren!
Groetjes Yorick (Davinstyle)
Frits heeft mij dit aangeboden en namens mij wil ik hem al hartelijk bedanken!
Laatst bewerkt door een moderator: