Mijn doe een wens

Een prachtig verslag. Zelf hebben wij ook een paar van deze pijlen afgestoken. De pijlen stelden vrij weinig voor, maar wij deden het voor het gebaar, er ging van elke pijl immers een euro naar DEW. Wij hebben ook van dichtbij mee gemaakt hoe een jong iemand met een dodelijke ziekte een dag van zijn wens kon genieten. Echt prachtig om te zien hoe blij deze stichting zieke mensen kan maken!

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte!

@Frits: Wat een prachtig gebaar zeg, daar kan ieder mens een voorbeeld aan nemen.

ja, de pijlen stellen niet veel voor, maar het hele idee gaat het om!
en je steunt mensen op een dag van hun leven!

Leuk dat je hebt kunnen genieten van die jongen en zijn doe een wens dag.
zo zie je dat die stichting echt voor alles paraat is!

en dat van frits vind ik ook heel mooi :D

Mooi verslag! En geweldig dat je wens is uitgekomen. Frits, wat een super gebaar. Echt, geen woorden voor. Geweldig! Dat is nou echt respect voor je medemens.
Yorick, ik hoop dat er snel een oplossing komt voor CF. Eigenlijk voor alle ziektes natuurlijk.

Wat een mooi verslag heb je hier neergezet Yorick.
Ten eerste wil ik je heel veel sterkte wensen met de drempels die je zal moeten nemen in je leven. Ik hoop dat je er zolang mogelijk van mag genieten.

Het beeld dat je deze dag hebt meegemaakt zal je in ieder geval niet snel vergeten dus geniet daarvan, elke dag!
Jij hebt een kans gehad waarvan velen alleen kunnen dromen en dat is je erg gegunt.

Ook ik koop elk jaar standaard 2 wenspijlen omdat ik het een geweldig gebaar vind en mensen zoals jij er erg blij mee gemaakt kunnen worden!
Daar bovenop krijg je dan nog het prachtige aanbod van Frits waarmee je een geweldig eigen showtje kan schieten met oud en nieuw!

Geniet ervan kerel! Sterkte met alles!

He Yorick,

Dit verslag vindt ik erg aangrijpend. Dat dit voor jou werdt gedaan vindt ik geweldig om te lezen! Ik zal voor je bidden om genezing!

Ik vindt het van Frits ook een heel erg mooi gebaar dat hij dit doet! Helaas worden dit soort dingen dan niet door de media naar buiten gebracht. Ik wens je er heel erg veel plezier mee en veel succes! En ik hoop op film materiaal.

Een mooi verslag Yorick geweldig dat je wens is uitgekomen het zal wel een hele belevenis voor je geweest zijn.
Wens je nog veel plezier op vwc.

Ik vind het aanbod ook helemaal geweldig en volgensmij zit dat wel snor!

Tevens bedankt voor alle steun!
en ik hoop jullie een plezier gedaan te hebben met mijn verslag.

is er trouwens iemand naar die show geweest toen? :P
dat vraag ik me wel af :P

Ja ik was erbij...maar ik stond op het ponton zelf.

Heey Yorick, Ik ben 1 van de bouwers geweest van het vuurwerk van de Rotterdamse havendagen. ik heb je ook ontmoet en rond zien lopen op het ponton. Mijn nichtje van 10 heeft ook CF. en ik weet hoe het is. elke dag stomen met zo'n apparaat en een slang in je mond. de medicijnen en de ziekenhuis bezoeken voor controlles. Ik vind het echt leuk voor je dat je de kans heb gehad van stichting doe een wens. jouw wens is toen uitgekomen en een geweldige wens. ik wens je nog vele gezonde jaren toe .
en voor frits van de rijswijkse vuurwerkhal geef ik een staande ovatie.
super frits !!

Aangrijpend verhaal. Ben altijd blij dat dit soort dromen uitkomen voor mensen zoals jou! Ik hoop dat je er met volle teugen van genoten hebt. Hoop dat je veel plezier nog op het forum hebt, maar dat zal wel goed komen denk ik!

Frits, echt super wat je hebt aangeboden aan Yorick.

Hey gaaf dat je wens in vervulling is gegaan man :) Erg *****n als je een ziekte hebt sterkte daarmee.

En voor frits je bent een topper man!

Mooi dat jou wens in vervulling is gegaan, je zal die dag denk ik nooit meer vergeten.
Sta helemaal achter stichting doe een wens en zal ook een paar wenspijlen halen.
mooi gebaar van frits

om naar die demo te gaan vind ik helemaal niet erg hoor! :blink:

en nog allemaal nog bedankt voor de leuke reacties! :)

Goed om te lezen dat je zo'n positieve jongen bent Yorick!
Heb jouw verslag destijds ook gelezen en die heeft meen ik zelfs online gestaan. De stichting Doe Een Wens is absoluut eentje die ik waardeer en het is leuk om te zien wat ze die dag voor jou gedaan hebben.

Nu krijg je van Frits nog eens een mooie show voor O&N, super man!

Maar ook wij hadden het er achter de schermen meteen over dat we wellicht iets leuks voor je kunnen doen en er is dan ook direct even een mail de deur uit gegaan. :p Jij mag, samen met het gezin, naar de besloten demo van Witte Tentenverhuur komen, de laatste importeursdemo van dit jaar. Wij zijn daar ook met een aantal crewleden en zullen je daar dan ook ontmoeten en spreken. :) Details stuur ik je wel via pm, maar de uitnodiging staat met dank aan Witte Tentenverhuur. :D

En owja, je kunt je nog inschrijven voor een open dag bij GBV, misschien vind je dat ook leuk? Zie dit topic; http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=16062

Beste Yorrick,

Wat een aangrijpend verhaal. Het is goed om te zien dat een stichting als Doe een wens jou grote wens in vervulling heeft laten gaan. Ik vind het ook heel dapper van je dat je voor je ongeneeslijke ziekte durft uit te komen wat jou enorm siert.

Ook vind ik de actie van de Rijswijkse vuurwerkhal en de Witte tenten een heel erg leuk gebaar naar jou toe, ik wens je veel sterkte en plezier op de demo van witte tenten en het afsteken van je volledige bonfireworks collectie.

Ook ik zal aanwezig zijn op de demo van Witte Tenten en hoop je hier natuurlijk te mogen ontmoeten Yorick!
Ik wens je in ieder geval bij deze al een hele fijne avond toe en ik spreek je daar:)

Back
Bovenaan