Mighty Thunder

heb er zelf in de bunker opruiming 119 voor betaald dus zo scherp zijn die freakacties en bunkeropruimingen helemaal niet in de meeste gevallen er zit soms een verdwaald pareltje tussen hier en daar

Voor 80 euro een mooie bak, hierboven mijn straatfilmpje.
Maar als ik hem vergelijk met de Cannonade (waarop deze gebaseerd is), is die wel beduidend minder:

De Mighty Thunder schoot ik in het dorp, naast een veld maar wel verder tussen de huizen, met windkracht 3.
De Cannonade schoot ik in de polder, met windkracht 2. Al met al wegend, kan je gerust stellen dat dit geen 1 op 1 is.

Ik vond dit juist een hele goede box, burst niks mis mee en goede spreiding van de effecten ondanks de wind .

Filmpje komt ergens September wel online
Heb het filmpje toch maar geupload net, zoals ik eerder al zei vond het een heel goede box , heb er zelf de volle prijs van 130 euro voor betaald vorig jaar dus eens kijken of het wat goedkoper te vinden is .

20241229_103604.jpg

Ook maar effe gescoord voor die 80euries, had 'm afgelopen jaar tijdens de verkoopdagen bijna voor 120 gekocht maar toch laten liggen (gelukkig). Dus kan hem nu zeker niet laten liggen voor 80

Voor die prijs niet twijfelen, direct doen! De vraag is nu alleen: waar?

Edit: in Breda hebben ze wel vaker messcherpe prijzen…
Blijf te veel twijfelen dus ga het toch niet doen. Verwacht dat er nog genoeg leuks voorbij gaat komen bij breda.

En is idd bij breda waar die voor 79,95 te koop staat.

Back
Bovenaan