Midnight Mania [Uitloop]

Hmm, op de demo van Huisman ziet deze cake er anders uit dan de bovenstaande filmpjes. Daar gaan de verschillende effecten door elkaar heen en heeft 'ie een sneller tempo..

Vanaf 07:37

Een goede cake dit! Eindelijk in de collectie dit jaar en de enorme boeketten waren niet gelogen. Ook nog goed gevuld.

Prachtige cake! Dikke mine en nog dikker boeket. Héél mooi. Scoorde veel punten in de straat. Er bleven wel 3 tubes zitten helaas. De laatste 3.

Ik zou de cake zelf andersom schieten. Vind de eerste boeketten veel groter overkomen in het echt!

Dit jaar een kleinere versie van de sierfinales van afgelopen jaren. Blijft een heerlijke cake met hele grote crowns en prachtige mines!

Midnight Mania
Pyro's Delight

Wat een dikke gouden mines zaten er in deze cake !! Prachtig ... Boeketten zoals te zien ook dik in orde.

Aangezien iedereen er altijd lyrisch over was hier, toch ook maar aangeschaft. Hij was super! Grote effecten, de effecten op het eind helaas iets minder, maar het was zeker een prachtige cake! Volgend jaar voor dezelfde prijs komt die zeker weer terug

Minder ten opzichte van wat want dit is productie 2014... :wink:
En toch is deze anders dan alle voorgaande Midnight Mania's die ik gezien heb. Effecten schieten nu om en om ipv elk effect apart na elkaar. En de goud met paars boeketten zijn kleiner dan de alleen-goud boeketten, voorheen was de spreiding gelijk.

En toch is deze anders dan alle voorgaande Midnight Mania's die ik gezien heb. Effecten schieten nu om en om ipv elk effect apart na elkaar. En de goud met paars boeketten zijn kleiner dan de alleen-goud boeketten, voorheen was de spreiding gelijk.

Maandag-ochtend exemplaar? Er zijn gisteravond 4 nieuwe artikelen geschoten en de ZENA Cakebox blijkt ook al een nieuwe productie te zijn. De rest allemaal niet.

Back
Bovenaan