Midnight Mania [Uitloop]

Topper!! Reuze boeketten , vooral de eerste serie brocades maakten veel indruk. De oplichtende roze tips zijn ook erg mooi net zoals het gebruik van de kleur geel.

Net gezien op de demo van Haokan en om mijzelf maar eens te quoten na O&N:

Hier kan ik verder weinig aan toevoegen, echt een topper dit! Was ook één van de weinige cakes die weinig last van de wind leek te hebben.

Het enige wat ze van mij nog mogen verbeteren is de mine in het eerste schot. In vergelijking met de mines van Rubro was deze redelijk slap. Wel weer heel vol.

Misschien is het al gezegd, maar dit is toch precies dezelfde als extreme salute 2.0 D.

Of ben ik nou hartstikke gek

Deze gezien in Delft vanavond, en dit is toch wel een heerlijk bakkie! Vooral de tiger tail to titanium coconut to purple, wat een burst! voelde de druk gewoon. Ja deze staat op het lijstje voor 2014!

Zeer mooie cake met groot uitgewerkte boeketten, 1 van de grootste van Zena vuurwerk. En ook een hele dikke burst knal, opvallend harder dan bij de andere cake's. Deze cake is heel herkenbaar ook. Topper!

Deze of de Extreme Salute 2.0? Zal elkaar wel niet veel ontlopen qua burstknal en effectgrootte vermoed ik?

Inderdaad zeer grote en vooral gevulde boeketten. Ik had er 2 en de 25gram is hier erg goed in te zien en ook de mines zijn echt mooi! Deze deed het goed bij het publiek en ik neem er volgend jaar weer een paar.

Dit is en blijft een gruwelijke bak, denk de topper qua boeketgrootte uit mijn collectie. Ik had hem vorig jaar ook en was dit jaar net zo verbaasd als vorig jaar!! Een echte topper !!!

Prachtige cake! Langdurig hangende gouden effecten, erg vol boeket en mooie burstknallen. De opkleurende tips zijn ook heel goed uitgewerkt omdat ze heel groot naar voren komen.

Back
Bovenaan