Middelkerke 23-3-2008

Giron

VWC lid
Vuurwerk aan het strand ter gelegenheid van Pasen.
BRON:
Als ik in eerdere post lees was het max caliber 150mm.
Mischien kan Red Baron wat meer info geven.
Reistijd vanuit midden nederland 2 uur en 45 min.
Groetjes Giron

ik heb geen verdere info over deze show. Het wás eerst de bedoeling dat Alpeco Events deze zou schieten, de vooruitzichten waren ook goed. Ze hadden ook een hele goede offerte (@alpeco style) ingedient. Het was zeg maar een offer you cant refuse.

ze hebben het helaas niet mogen krijgen. some time you win, sometimes you lose.

Aanvang show 21:30

Misschien ben ik nog wel zo gek om vanavond daarheen te rijden. Hangt er een beetje vanaf wat het weer doet, want zelfs vanuit het zuiden des lands is het best nog een aardige rit die ik niet graag voor niks maak.

Aanvang show 21:30

Misschien ben ik nog wel zo gek om vanavond daarheen te rijden. Hangt er een beetje vanaf wat het weer doet, want zelfs vanuit het zuiden des lands is het best nog een aardige rit die ik niet graag voor niks maak.

Ik zou het je afraden. Heytens de Deriemacker staat niet echt bekend om hun oh zo super spannende shows....

dit is idd geen aanrader om zo ver voor te rijden,in hoogstraten heb ik hun zien schieten en ze schieten echt bommetje voor bommetje maar omdat hoogstraten niet zo erg ver was zijn we er gewoon even wezen kijken en het was wel grappig om te zien dat er 4 of 5 brandweerwagens bij stonden voor dat pruts bedrijf zegmaar,dus nogmaals ik zou er ook niet heen gaan
het enige leuke wat eraan was was dat je wel heeeeel erg dichtbij stond verder is het helemaal niks!

Van de meeste gemeentes krijgt de vuurwerkmaker geen opgelegd budget.
De gemeentes vragen dikwijls een offerte voor 15 of 20 minuten vuurwerk zonder bijkomende informatie. Het is dan zeer moeilijk voor de vuurwerkfirma een offerte in te dienen. Het kan zijn dat bijvoorbeeld Alpeco een paar 100 euro durder uitkwam dat de concurentie, maar wel dubbel zoveel produkten gebruikt.
Het kan zijn dat de concurentie een prijs heeft heeft gegeven zonder vermelding van het aantal stuks dat ze gingen schieten. Zo kan het dus gebeuren dat een vuurwerkfirma toch naast de boot valt omdat ze een paar 100 euro duurder zijn, maar wel veel meer produkten gebruikt.

Ik heb hier een vakantie huisje.
Ik heb de shows al meerdere keren meegemaakt. Perfecte shows met veel shells en pro blokken. De finale is altijd geweldig. Vaak is het over meerdere stranden te gelijk! Echt toppie shows :D
Dus snap jullie kritiek niet ? :sad:

Laatst bewerkt:
Ik zou eens zeggen kom 21 juli naar Middelkerke (DBK) of Knokke-heist (Hendrickx), 28 Juli naar Oostende (DBK), 15 augustus Mariakerke (Alpeco Events).

en doe een vergelijkend ware onderzoek :wink: kwa vuurwerken.. want de vuurwerken van ofwel Khris deGrijze (de Ster, DGK, enz), Vangelabbeek, Heytens de Deriemaecker vind ik gewoon weg niks aan

Ik zou eens zeggen kom 21 juli naar Middelkerke (DBK) of Knokke-heist (Hendrickx), 28 Juli naar Oostende (DBK), 15 augustus Mariakerke (Alpeco Events).

en doe een vergelijkend ware onderzoek :wink: kwa vuurwerken.. want de vuurwerken van ofwel Khris deGrijze (de Ster, DGK, enz), Vangelabbeek, Heytens de Deriemaecker vind ik gewoon weg niks aan

Kom jij schieten 21 juli ?

Back
Bovenaan