Met wie vier jij de kerstdagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal dus wel wat druk zijn omdat het 2x bij ons thuis is maar super gezellig wel, zin in!

Dit hebben wij de laatste 2 jaar ook gedaan. 2 dagen bij ons thuis en dan onze families die langskwamen. Hartstikke gezellig, maar ook heel erg vermoeiend!:)

Vandaar dat wij dit jaar lekker 2 dagen op visite gaan bij andere mensen. Hadden zelfs kerstavond en die zaterdagavond ervoor ook nog kunnen vullen, maar we kiezen expres om het bij 2 dagen te houden. Moet natuurlijk genoeg energie overblijven voor de ophaaldagen en oud en nieuw zelf :D

Standaard weer met ouders de ene dag en schoonouders de andere dag.
Toch wil ik eens opperen om de brunch samen te doen en in de avond ook eens anders te kunnen kiezen dan standaard dit.

Kerstavond zijn we beiden aan het werk helaas, zal die dus doorbrengen met collega's en bewoners:p. Eerste kerst dag komt de kant van mw vriendin en gaan we savond gourmetten. De tweede kerstdag gaan we met mijn familie naar een Chinees restaurant. Nog nooit gedaan, maar hadden geen zin om weer alles uit de kast te trekken. Wel erg benieuwd hoe zoiets gaat bevallen.

Dit jaar eens een witte kerst in Italië met mn vriendin. 29e savonds terugkomen en zo door t vuurwerk in:D

Kerstavond naar mijn ouders. 1e kerstdag komt er een vriendin van mijn moeder op bezoek. Mijn zus komt dan later met haar vriend, hun blijven slapen. 2e kerstdag komt mijn broer met zijn vriendin en dochter. Dus dan vieren we met het gezin en aanhang.

Wij gaan donderdag al kerst vieren met de schoonfamilie (ouderlijk gezin van de vrouw) eerste kerstdag efteling, weer eens iets anders. 2e kerstdag bij andere schoonfamilie en dan 3e kerstdag met de kids en mijn familie naar een grote indoorspeeltuin lunchen zodat de kids ook lekker hun lol op kunnen... uiteraard uitkijkend naar de 28ste!!

Had een leuke tweede kerstdag moeten worden, maar :no:. Mijn zoon ziek op bed, andere zoon bij mijn ex en een kerstontbijt in mijn eentje.. neu. Op dit moment denk ik : kut kerst :sad:

Hier was dat gisteren ook zo. Familie die zou komen allemaal ziek.:no: Vandaag dan wel nog op visite bij mijn zus.

vier inmiddels bijna 20 jaar kerst op mijn werk met de bewoners. Vrouw en kinderen weten niet anders. Die hebben ook liever dat ik met oud en nieuw thuis ben. Dit jaar 2 late diensten met kerst. Gisteren met de bewoners uitgebreid gedineerd, met diverse rollade gebakken aardappeltjes en sperziebonen en stoofpeertjes. Vanavond een uitgebreid Chinees buffet. Geen klagen dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan