Met wie breng jij oudjaar door ?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Met wie breng jij oud en nieuw door , de hele dag met de zelfde personen of smiddags anders dan 's avonds? laat het ons weten , en wat doe jij het liefst met die personen tijdens oud en nieuw

Het is dus anders gelopen. Maar gelukkig heb ik gezellige buren,:) Het zou anders,flink saai zijn,in me eentje stoken!

Laatst bewerkt:
Met mijn vrouw en kids, de gebruikelijke vrienden en als het goed is komen Stafantvs en Jappy-b dit jaar ook weer langs :wink:

Nog geen geheel concreet idee. Maar mijn broertje is waarschijnlijk. Misschien wat vrienden van hem. En overdags stoken met freaks staat hoog op mijn lijstje. Kijken of ik mijn neefje ook nog warm kan krijgen om langs te komen.

Verder zijn afgevallen door de jaren heen:
- mn moeder (RIP)
- een ex
- mn voormalig beste vriend.

Dat houdt voor mij in dat ik met weemoed terugkijk naar de periode 2003-2008 waarin ik enkele grote hoogtepunten beleefd heb met deze mensen, maar ook enkele dieptepunten.

Stook meestal alleen, en 's middags met een maat van mij carbid knallen.

Geen freaks in de buurt helaas.. Maar iedereen is van harte welkom :p

Ik stook meestal met een paar maatjes en wat familie die eens naar buiten sjokt als ik weer een projectje op straat sleep.
De tijd van het hele dag buiten stoken is een beetje voorbij
dus voornamelijk zijn het projectjes die door de dag heen de lucht in gaan.

Overdag met een vriendengroep en normaal gesproken zou ik dan 's avonds met mijn ouders en kennissen van hun zijn. Alleen heb ik daar dit jaar niet zoveel zin in(ik verveelde mij heel veel) en hoop ik dat ik het met mijn vriendengroep kan vieren.

Overdag tot een uur of 5 met vrienden. Dan naar een vriend zijn huis waar mijn ouders en vrienden daarvan etc komen en daar in de achter/voor tuin nog stoken terwijl iedereen kijkt met hem zijn broertjes en nog wat anderen. Daarna thuis of naar vrienden met mijn ouders en dan genieten! Oud en nieuw is tot nu toe elk jaar een enorm feest!

Ik stook jaarlijks met mijn broertjes en met TK-Vuurwerk :) Altijd heel gezellig, we zijn allemaal net zo gek van vuurwerk wat de sfeer alleen heel erg ten goede komt!

Dit jaar zal het weer een feest worden, groter dan vorig jaar misschien wel!:D

Overdag staan we bij Sunseeker te stoken samen met heartworm, DsNL een vriend van me en ik, misschien komen er nog wat liefhebbers, maar dat is nog niet helemaal zeker.

's avonds, rond een uurtje of 5 vertrek ik naar FireDragon, eerst Darksoul nog even ophalen en daar dan de avond en nacht doorbrengen en ook de volgende ochtend/middag natuurlijk, om de pokke zooi op te ruimen:p

Het gaat Toppieee worden:D Heb er allemaal weer kei veel zinin!

Overigens klinkt het misschien wel wat gek dat ik het helemaal niet met familie of vrienden vier, vrienden vinden mn hobby wel okee, maar staan niet meer buiten om vuurwerk af te steken en mn ouders willen niet meer dat ik met die grote hoeveelheden hier voor de deur sta. Flink balen ja, maar als ze het niet willen, dan niet. Toch vonden ze het afgelopen jaar ineens jammer dat ik er niet was en de hele buurt vroeg waar ik nou was... Tjah, dan niet hoor! Dit jaar ga ik heel oud en nieuw beleven met allemaal liefhebbers van vuurwerk.

Nogmaals, heb er keiveel zin in!

Dit jaar eens niet met een grote vrienden groep om 12uur!

Ik ga dit jaar lekker oud en nieuw vieren bij me schoonouders.
(je zal wel denken oehhhh)
Me vriendin woont al bij mij.
Gelukkig heb ik lieve schoon ouders!
En schoon papa is ook een beetje vuurwerk liefhebber:D

overdag weet ik nog niet.
Mischien ff een paar uurtjes na killerdoom maar dat weet ik nog niet zeker of ik dat haal.
tis namenlijk voor mij een hele afstand:P

iig is het vast en zeker gezellig!

Dit jaar eens niet met een grote vrienden groep om 12uur!

Ik ga dit jaar lekker oud en nieuw vieren bij me schoonouders.
(je zal wel denken oehhhh)
Me vriendin woont al bij mij.
Gelukkig heb ik lieve schoon ouders!
En schoon papa is ook een beetje vuurwerk liefhebber:D

overdag weet ik nog niet.
Mischien ff een paar uurtjes na killerdoom maar dat weet ik nog niet zeker of ik dat haal.
tis namenlijk voor mij een hele afstand:P

iig is het vast en zeker gezellig!

Als je met passie je hobby kan delen, wil het nog wel eens zo zijn dat men kan genieten van je passie en dan willen ze je hobby ook nog wel eens wat makkelijker accepteren. Sterker nog, als je actief schoonpappie betrekt bij bijvoorbeeld voorbereidingen, kan dat zelfs de band versterken. ;)

Als je met passie je hobby kan delen, wil het nog wel eens zo zijn dat men kan genieten van je passie en dan willen ze je hobby ook nog wel eens wat makkelijker accepteren. Sterker nog, als je actief schoonpappie betrekt bij bijvoorbeeld voorbereidingen, kan dat zelfs de band versterken. ;)

Heel toevallig hebben we het er al over gehad wat we gaan bestellen/kopen!
gelukkig heeft hij een goede smaak kwa vuurwerk:)
ojah en niet geheel onbelangrijk hij wil ook wel een honderd of 2 er bij leggen zodat we meer en mooier hebben:D
Das tog kikkuh!! zoon schoon papie heb ik altijd gewenst whahah.
Mijn ouders geven nix om vuurwerk!
Me schoon ouders vinden het bij oudjaar horen net als olibollen.
Geweldig tog?

Back
Bovenaan