Met welke cake wil jij om 00:00 de show stelen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zou ik wel willen maar dan ben ik over mijn budget, ben meer van het siervuuwerk, maar een goede rol komt er misschien nog!!

Dat zou ik wel willen maar dan ben ik over mijn budget, ben meer van het siervuuwerk, maar een goede rol komt er misschien nog!!

Ik vind persoonlijk het veeg werk de volgende morgen wat minder na het afsteken van een rol. hebben hier de gewoonte om alles netjes op te ruimen op 1 januari om 12 uur. Zodoende zeuren de buren ook een stuk minder. Denk trouwens ook wel dat je pyro boodschap duidelijk is voor de buren als 8 x de cruelty in lucht gaat.

Ik vind persoonlijk het veeg werk de volgende morgen wat minder na het afsteken van een rol. hebben hier de gewoonte om alles netjes op te ruimen op 1 januari om 12 uur. Zodoende zeuren de buren ook een stuk minder. Denk trouwens ook wel dat je pyro boodschap duidelijk is voor de buren als 8 x de cruelty in lucht gaat.

Ik steek al vanaf mijn 7e met mijn vader vuurwerk en heb geleerd altijd netjes alles op te ruimen, en dat zal ik ook altijd doen, voorkom je gezeik. Vroeger bleef iedereen buiten als ik af stak dit jaar ga ik het hier beleven, denk dat er wel meer mensen zullen afsteken maar denk meer met kleine kinderen. 8x cruelty en 2x happy thunder q doorgelont zullen goede burst geven!!

ik zit te denken aan een spectacle 100 shot box van evo, maar dat vind k dan altijd ook weer zonde omdat het om 12 uur een grote chaos is. dus het zal denk ik een rol worden of een losse cake, de grotere boxen steek k rond kwart over 12 wel af als het ietsje rustiger word:)

Dit is altijd een lastige, omdat ik veel cakes zonde vind om na 00:00 af te steken. Ik bewaar altijd mijn primeurtjes tot na 00:00, maar ik kan er dan eigenlijk nooit van genieten. Misschien dat ik meerdere cakes tegelijk ga laten rammen.. in combinatie met fluitcakes.

Return of the Phoenix! Die gaat de aandacht wel trekken. Heb er twee besteld dus misschien dat ik er ook met twee begin. Laat/ vroeg in de ochtend eindigen met zo'n fluit lijkt me ook fijn haha.

Herkenbaar, die chaos om 00:00. Ik kies er dit jaar voor om mijn mooiste boxen en projecten te schieten als de visitems er is zo rond 20:00 en de uurtjes erna.

Om 00:00 lekker om me heen kijken en losse cakes schieten. Heb er een aantal dient in projecten passen, omdat ze daartegen uniek voor zijn in mijn ogen.

begin je om 00uur met je mooiste box? of bewaar je die tot het laatst?

Ik begin denk ik met de Goldenbox van Zena

Ik begin nooit om 00.00 want dan ben ik nog binnen iedereen een goed nieuwjaar wensen, glaasje bubbels erbij. Dan jas aan en naar buiten en ff rustig kijken wat er allemaal gaande is.
Dan naar binnen en dan pak ik meestal als eerste een rol of een mat. Daarna steek ik meestal een project af, dan weer wat knallen en dan de andere projecten.

Ik begin meestal met een hindoerol 1000 met eindbom en dan langzaam opbouwen met wat kleine cakes, paar crackling fonteinen, 100k tussendoor en op het laatst een profblok .. zo ongeveer maar meestal is het een chaos en loopt de planning anders haha

eerst een leuke mat (weet nog niet welke ik neem) en daarna een fluitproject met 2x wacky whistle, 2x return of the phoenix en 2x Ambush.

Begin met de awaken (witte vuurwerk)
Daarna 2 X return of the phoenix.
Dan komt de transbomber eindigend met een finale met rolling thunder ,
King coronation
en cadeau 3 (witte vuurwerk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan