Met welke cake wil jij om 00:00 de show stelen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begin vaak rond 00:30 als de rest van de buurt langzaam rustiger aan het worden is.
Nog werkelijk geen idee waar mee te beginnen, zal waarschijnlijk iets van de Big 3 pijlen of chainthunders worden, en daarna de cakes :D

Meestal bouw ik langzaam op. Om 0.00 uur is de lucht toch meestal gevuld met veel moois. Wel eens gehad dat ik een (legale) cakebox schoot en verderop iemand een "2 inch profblok de lucht schoot. Maar andersom ook wel eens gehad, papa vol trots een kleine cake met zoonlief en ik (onwetend) tegelijkertijd mijn project startte. Dubbel gevoel dan.

Dus meestal eerst genieten van de rest. En dan alles uit de kast. Meer aandacht van publiek ook dan, kan niet ontkennen dat dat een goed gevoel geeft. Hoef niet perse om 0.00 te schieten, want in de vooravond begin ik toch al met wat cakes... de afsteekdrang is dan ondertussen meestal beheersbaar :wink:

Dit jaar wil ik de 'show stelen' met de Smashbox II, de Spectacle show 120 en de Immortal Gold. Twijfel nog over de volgorde.

Dat deel over de papa die trots afsteekt is me bijgebleven. Ga ik toch wel rekening mee houden dit jaar, en dus iets meer genieten van wat er om me heen gebeurd.

Ik weet dat ik vroeger een buurman had die ook helemaal los ging, en dat voelde toch naar met je pakketje van 25 gulden.

hier heb ik al 3 jaar een vaste tactiek voor , gewoon wachten tot 0:30 lekker de Buuren laten knallen iedereen bellen , glaasje champagne erin en dan rustig beginne met wat losse cakes voor je het weet staan er zo een tal mensen om je heen die ook nog even meegenieten tot uur of 02:00

Om 0:00 ben ik altijd eerst aan het genieten wat de buurt heeft dat is altijd wel een mooi moment. Eerst lekker genieten en dan zelf alles afsteken dan begin ik vaak met een fonteinen en ander klein spul en dan het grote spul. Denk dat ik het dit jaar anders aanpak . Waarschijnlijk begin ik met Immortol gold .

Om 0:00 ben ik altijd eerst aan het genieten wat de buurt heeft dat is altijd wel een mooi moment. Eerst lekker genieten en dan zelf alles afsteken dan begin ik vaak met een fonteinen en ander klein spul en dan het grote spul. Denk dat ik het dit jaar anders aanpak . Waarschijnlijk begin ik met Immortol gold .

Persoonlijk hou ik er ook wel van om gelijk volle bak los te gaan. Steek tussen 6 en 10 met de viste klein spul af en cakes tot 500 gram. na 12.00 uur gelijk vol gas en in een kwartiertje er 12 cakeboxen doorheen draaien. Dan nog een uurtje knalvuurwerk met de neefjes

Persoonlijk hou ik er ook wel van om gelijk volle bak los te gaan. Steek tussen 6 en 10 met de viste klein spul af en cakes tot 500 gram. na 12.00 uur gelijk vol gas en in een kwartiertje er 12 cakeboxen doorheen draaien. Dan nog een uurtje knalvuurwerk met de neefjes en hopen dat je niet bond en blauw van het gips.

De aftrap zal waarschijnlijk twee keer Gravity worden
gevolgd door de Final Order en tot slot twee keer Salut Cake.
Aardige lawaai-start van het nieuwe jaar :)

Wat goedbedoeld advies van mijn kant: Knalblokjes vallen ontzetten in het niets om 00:00. Tenzij er in de buurt echt niemand vuurwerk afsteekt. Ook met fluitblokken heb ik om middernacht teleurstellende ervaring gehad.

Gr

Ik steel de show met een show en niet met een cake haha mijn lijst:

Mascleta 120 meter
Que 1 4 x raw mjolnir + 4x The Bullet
Que 2 2 x flying comet
Que 3 2 x Hyper
que 4 2 x scar
Que 5 2 x color C.R.E.A.M + 2 x Zeta
Que 6 2 x Sensation
Que 7 2 x kiler crosette
Que 8 2 x ambush
Que 9 2 x ghost song
Que 10 2 x time of glory + 4 x Kappa
Que 11 36 x thundering heaven + 12 x heavy blinking willow's
Que 12 .....

Blijf dit jaar voor het eerst thuis, dus weet niet hoe de buurt hier afsteekt is een nieuwbouw wijk, maar aan de type mensen te zien zijn het antivuurwerk liefhebbers dus zal eerst ff aan kijken en dan begin ik met 8x cruelty van Wolff 2x happy thunder q van evulution, daarna wat losse potten en eindig met cruel traction.

Blijf dit jaar voor het eerst thuis, dus weet niet hoe de buurt hier afsteekt is een nieuwbouw wijk, maar aan de type mensen te zien zijn het antivuurwerk liefhebbers dus zal eerst ff aan kijken en dan begin ik met 8x cruelty van Wolff 2x happy thunder q van evulution, daarna wat losse potten en eindig met cruel traction.

Beste is om al eerste een Mascleta van 120 meter door de straat heen te leggen, dan valt alles wat je er na doet alleen maar mee :p. Gewoon lekker schijt aan de buren hebben en je ding doen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan