Met welke cake wil jij om 00:00 de show stelen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik woon bij de vuurwerk verkoper in de straat dus voor de grote show kijk ik daar wel. We hebben wat kleine cakejes die we dan daarna afsteken.

Ik start traditioneel met een 100.000 klapper. Ode aan de Chinezen!!
En de eerste cake maakt niet uit. Ze zijn allemaal even goed en mooi, anders koop ik ze niet.

En zo is het maar net Moontan. Een mooie traditie trouwens, die hebben wij hier ook ondanks dat ik niet elk jaar een 100.000 in mijn collectie heb. In de straat is er altijd wel 1 of 2 te vinden. En om de tijd een beetje uit te smeren en toch leuk te kunnen stoken om 12 uur steek ik meestal zelf eerst een goede fontein af. Om 12 uur schiet iedereen zijn kruit er snel door heen dus begin ik zelf meestal pas een kwartier later zodat ik zeker weet dat iedereen buiten staat en iedereen net het gevoel krijgt alsof het mooiste al is geweest.

Ik start traditioneel met een 100.000 klapper. Ode aan de Chinezen!!
En de eerste cake maakt niet uit. Ze zijn allemaal even goed en mooi, anders koop ik ze niet.

Kun je advies geven welke 100000 klappers echt wel goed zijn? Wil misschien ook nog wel 1.

eerst in de buurt kijken wat er allemaal afgeschoten wordt. Is toch maar mooi gratis vuurwerk kijk ;)

Als het rustig is rond 20 over/ half 1 dan zelf beginnen. Dit jaar een deel de 2 halen 1 betalen cakes gehaald dus die gaan als eerste tegelijkertijd, daarna rustig naar de cakeboxen toewerken

gaan de meeste van jullie nou echt om 00:00 gelijk wat afsteken ? , ik bedoel geen champagne en familie bellen etc ? gewoon gelijk je box of cake in het niets laten vallen ?

gaan de meeste van jullie nou echt om 00:00 gelijk wat afsteken ? , ik bedoel geen champagne en familie bellen etc ? gewoon gelijk je box of cake in het niets laten vallen ?

Als ik voor mijzelf spreek zal het ongeveer 00:03 zijn. Maar als de champagne popt heb ik mijn schoenen al aan, jas ligt voor het grijpen en het eerste project voor het grijpen.

Als ik voor mijzelf spreek zal het ongeveer 00:03 zijn. Maar als de champagne popt heb ik mijn schoenen al aan, jas ligt voor het grijpen en het eerste project voor het grijpen.

ja precies zo iets bedoel ik mijzelf lukt het nooit , altijd 0:30

- 00:00 champagne klappen net iedereen die aanwezig is even knuffelen en het beste wensen
- 00:05 familie bellen (iedereen die zegt je komt er niet door heen heeft geen zin die heeft het mooi mis nog nooit problemen mee gehad )
- 00:15 buiten kijken de buren het beste wensen etc
- 00:30 wordt het wat rustiger dan even rustig aan beginnen en binnen no time staat de hele buurt bij je in de tuin en zo gaan we uurtje of 2 door rustig de tijd om te filmen wat er in de buurt gebeurd en zelfs de budget boxen komen dan super tot hun recht

Voor 00:00 heb ik de schoenen/jas al aan en om 00:00 ff de familie beste wensen wensen en dan om 00:04 gas der op:p

Begin ook nooit gelijk om 00:00. Sta soms 00:30 pas buiten. Eerst even rondkijken en dan om een uur of 00:45 beginnen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan