Merksem, 02-Okt-2010

heartworm

Banned
Wanneer: 02-Okt-2010
Plaats: Merksem
Land: Belgie
Wie: HC Pyrotechnics
Kaliber: Professioneel tot 6” (vuurwerk op muziek)
Tijd: 22.30
Waarom; Bevrijdingsfeesten Merksem
Extra Info: Programma

Was een leuke show, mooie dingen gezien, vooral de CO2 en de rode en blauwe fontijnen waren erg mooi! Lekker op de muziek getimed, alleen jammer van het weer en de rook!

Zeer geslaagde show. Mooi op de muziek en prachtige produkten. Leuke combinatie van licht, geluid en vuurwerk.

@flashingcobra,
Bizar dat je commentaar over veiligheidsafstanden hier ontbreekt.

@flashingcobra,
Bizar dat je commentaar over veiligheidsafstanden hier ontbreekt.[/QUOTE]

Hey Xavier, Zij schoten slechts klein kaliber singel shots, bij jullie waren het 5inch mines van Zaragozana met magnesiumsterren en salutes!

@ Vinnie: De show is niet door Hendrickx fireworks geschoten maar door H.C. Pyrotechnics.

Ik ben niet meer naar deze show geweest na de LVC meeting. Op de video te zien is het een mooie show geweest:)

Groeten

Flashingcobra,

Ik wil de mooie prestatie van HC Pyrotechnics niet verzieken door met jouw een discussie aan te gaan over veiligheidsafstanden. Jij doet dit maar al te graag met vuurwerken van DBK. Ik vond zowel het vuurwerk in Merksem als in Brasschaat netjes opgesteld. In beide gevallen stond het lager vuurwerk (batterijen tot 30mm) op meer dan 30 meter opgesteld en de bommen vanaf 63-75mm op meer dan 100 meter van het publiek. Set-up van Merksem was wel moeilijker dan in Brasschaat. Mijn complimenten aan HC Pyrotechnics en DBK voor hun geleverde prestaties van dit week-einde.

helaas van de rook , maar verder prima show.
hier mijn film van de laatste 6,5 minuut.

Zeker een leuke show zo op film te zien. Mooi geschoten op een lastig nummer als In the Mood met veel tempowisselingen.
Bedankt voor de film Vincent, jammer dat je niet de hele show hebt kunnen filmen.

Dit was een moie show.. wel wat krap op de locatie.. Maar toch een hele mooie pyromusical met mooie producten van de firma Bothmer uit Duitsland.

Het was alleen zonde dat er in het begin waty regenviel, en dat de rook niet echt wilde vertrekken. Toch konden we alles nog tamelijk goed zien. De Co2 kanonnen daarzag ik niet echt een meerwaarde van. Maar goed dat is persoonlijke smaak.

Ondanks de rook en regen heeft Gerdo nog wat leuke plaatjes kunnen schieten:

HC_MERKSEM_2-10-2010_001.jpg

HC_MERKSEM_2-10-2010_002.jpg

HC_MERKSEM_2-10-2010_003.jpg

HC_MERKSEM_2-10-2010_019.jpg

HC_MERKSEM_2-10-2010_022.jpg

HC_MERKSEM_2-10-2010_024.jpg

HC_MERKSEM_2-10-2010_026.jpg

HC_MERKSEM_2-10-2010_029.jpg

HC_MERKSEM_2-10-2010_031.jpg

HC_MERKSEM_2-10-2010_034.jpg

HC_MERKSEM_2-10-2010_040.jpg

HC_MERKSEM_2-10-2010_043.jpg

HC_MERKSEM_2-10-2010_044.jpg

HC_MERKSEM_2-10-2010_045.jpg

HC_MERKSEM_2-10-2010_047.jpg

HC_MERKSEM_2-10-2010_050.jpg

Natuurlijk kun je meer fotos vinden in ons fotoalbum over *hier*

De video van deze pyromusical kun je hier vinden en in 2 smaken:

HD WMV: *klik* voor download

HD Youtube:

Part 1

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Part 2:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Veel kijk plezier :)

Jongens, jongens, wat heb ik een spijt dat ik na afloop van het avondje Olen niet ben doorgereden naar Merksem.
Wat een prachtige show is dit zeg. Topper.
Ik vind de muziekkeuze erg goed in deze pyromusical. Werkelijk kippenvel krijg ik van het thema met de muziek van Andre Borcelli met fallingleaves en waterfalls.
Verder prachtig vuurwerk en een goede opbouw.
20 minuten genieten geblazen, dankzij Jack, waarvoor mijn dank
Prachtig gefilmd weer, ondanks de handicap van de regen en de rook.

Ik moest toch eens even kijken in de tracklist. Maar er was geen nummer met de blinde (overigens goede) zanger Andrea Bocelli hoor Fred :p. het nummer waar jij hoogst waarschijnlijk naar refereert is uit de film Blackhawk down :)

Voor de volledigheid hier nog de complete tracklist:

• 1: Intro (hey hey hey) ice age (movie)
  • 2: Wallice and Gromit (movie)
  • 3: rum and cola, the andrew sisters
  • 4: Angels and Demons (movie)
  • 5: Benny goodman, Swing, sing, swing
  • 6: Blackhawk down (movie)
  • 7: Glenn Miller, In the mood
  • 8: Return of the king, production music

Back
Bovenaan