Meldpunt vuurwerkoverlast nog steeds offline

Wat hij met die site doet allemaal best,maar hou niet van die achterbakse acties door te gaan sjoemelen met cijfers om maar je gelijk te krijgen.

Ja hij is druk, muis arm hoop ik niet want dan kost hij de maatschappij nog meer geld... die kerel kost al te veel.

Dit is echt heel vreemd.. direct na openen van de website waren er al weer nieuwe bij.. hier zit echt een heel smerig luchtje aan!

Ik denk dat het geen ddos aanval was maar gewoon puur om weer aandacht te trekken in de media omdat het even een paar dagen wat stiller was... Triest figuur die Arno Bonte.. bah!

woojoow nu opens 11.307 wat doet die arno de oplichter !!!

onthou 1 ding heel het kabinet en zijn partijen zijn oplichters en kloppen het geld zo uit je zak.

Hoe weinig is dit kom nou op voor de 11 duizend mensen komt er een verbod.

17 miljoen mensen zijn tegen grenzen open zelfs dan wordt er niet geluisterd.
Net zag ik een poll over asielzoekers 75 procent vindt dat we te soft zijn.

Dan nu de vraag de overheid steelt en bedriegt heel de bevolking we zitten diep in de stront door die recessie.
triple a status zijn we kwijt.
de oudjes worden bekort en uitgekotst door de regering en is het de regering niet is het de medemens die ze de gebit uit de kannus stompen voor een beetje geld.
Elke dag wordt er ingebroken.
elke burger smeekt om zwaarde straffen niemand die luisterd.

Zelfde als die zwarte pieten in syrie schieten ze elkaar af en de vn houd een vergadering over zwarte piet,

zijn er in deze tijd nou niet veel serieuzer zaken waar we ons op moet storten.
moet arno zich niet de haren uit ze kop schamen dat hij durft aan tekomen met ze klachten over vuurwerk.

Het is sowieso een hele gladde die kerel kan die kop gewoon niet meer zien en dat heb ik niet snel lol.:mad:

hebben jullie ooit het filmpje gezien dat arno met Tom Staal met o&n door Rotterdam loopt?
tom zegt ''ik heb bijna nog geen knal gehoord''
zegt arno ''ja ze zullen wel aan het uitslapen zijn''
tom zo ''het is bijna twaalf uur in de middag''

hebben jullie ooit het filmpje gezien dat arno met Tom Staal met o&n door Rotterdam loopt?
tom zegt ''ik heb bijna nog geen knal gehoord''
zegt arno ''ja ze zullen wel aan het uitslapen zijn''
tom zo ''het is bijna twaalf uur in de middag''

Toevallig vorig jaar gezien echt grappig idd ik ga het filmpje even opzoeken

Ze zijn er weer hoor :D

Het Meldpunt Vuurwerkoverlast is weer bereikbaar. De site ging gisteren plat door een tweede cyberaanval.

Volgens de initiatiefnemer van het meldpunt, Arno Bonte, is de beveiliging opgevoerd. De site is opgezet door vijftien lokale GroenLinks-fracties. Bonte is fractievoorzitter voor de partij in Rotterdam.

Het online meldpunt ging zondagmiddag open. Woensdagavond was de site onbereikbaar door een eerste cyberaanval. Die duurde tot gisterochtend. De site was een paar uur toegankelijk toen de tweede aanval werd uitgevoerd.

Bij het meldpunt zijn tot nu toe ruim 10.500 klachten binnengekomen.

Zwakke plek

Ook vorig jaar was het Meldpunt Vuurwerkoverlast het doelwit van een cyberaanval. "Tegen zo'n aanval ben je eigenlijk niet bestand", zegt Bonte. "Ook websites van banken hebben hun zwakke plek. Het meldpunt is goed beveiligd, evenals de database."

Zaterdag begint de legale verkoop van vuurwerk. "Dan neemt de overlast pas echt grote vormen aan." Bonte bevestigt dat het illegale vuurwerk dit jaar opnieuw zwaarder is dan voorgaande jaren. Er worden volgens hem ook meer vernielingen aangericht aan brievenbussen, bushokjes en schuren.

Bron

Wat mij opvalt is dat er opeens minder meldingen zijn als gisteren : 11.00 tegen de ruim 10.500 nu :p

hzo is er zwaarder vuurwerk op de markt volgens mij is er niet echt zwaarder vuurwerk bijgekomen bahalve de ''little joe''

Ze zijn er weer hoor :D

Het Meldpunt Vuurwerkoverlast is weer bereikbaar. De site ging gisteren plat door een tweede cyberaanval.

Volgens de initiatiefnemer van het meldpunt, Arno Bonte, is de beveiliging opgevoerd. De site is opgezet door vijftien lokale GroenLinks-fracties. Bonte is fractievoorzitter voor de partij in Rotterdam.

Het online meldpunt ging zondagmiddag open. Woensdagavond was de site onbereikbaar door een eerste cyberaanval. Die duurde tot gisterochtend. De site was een paar uur toegankelijk toen de tweede aanval werd uitgevoerd.

Bij het meldpunt zijn tot nu toe ruim 10.500 klachten binnengekomen.

Zwakke plek

Ook vorig jaar was het Meldpunt Vuurwerkoverlast het doelwit van een cyberaanval. "Tegen zo'n aanval ben je eigenlijk niet bestand", zegt Bonte. "Ook websites van banken hebben hun zwakke plek. Het meldpunt is goed beveiligd, evenals de database."

Zaterdag begint de legale verkoop van vuurwerk. "Dan neemt de overlast pas echt grote vormen aan." Bonte bevestigt dat het illegale vuurwerk dit jaar opnieuw zwaarder is dan voorgaande jaren. Er worden volgens hem ook meer vernielingen aangericht aan brievenbussen, bushokjes en schuren.

Bron

Wat mij opvalt is dat er opeens minder meldingen zijn als gisteren : 11.00 tegen de ruim 10.500 nu :p

het zijn er nu al 11.500 ;) je zal wel vekeerd gekeken hebben op de site :)

Back
Bovenaan