Meldpunt voor vuurwerkoverlast

Nieuwe melding van arno bonte:

Oorzaak van platgaan meldpunt vuurwerkoverlast was een aantal cyberaanvallen van vuurwerkterroristjes.

Vuurwerkterroristjes? Wat een ramp zeg. Waarom mogen dit soort imbecielen in de kamer zitten? Ik kan mezelf er niet eens toe zetten om uit te leggen hoe verschrikkelijk achterlijk dit figuur en zijn partij bezig zijn met dit onderwerp. Dit is werkelijk te dom voor woorden, en het ergste is nog wel dat er heel wat mensen achter hem staan.

Allemachtig, weet niemand meer hoe ze hun hersenen moeten gebruiken? Dit is niet te geloven, echt weer een pracht voorbeeld voor mensen die er nog niet van overtuigd zijn dat een groot deel van onze bevolking compleet achterlijk is. En ze zitten ook al in de politiek.

Inderdaad weg met die gozer hij zaait alleen maar paniek,hij is verdomme 24 uur per dag bezig met zijn vuurwerkcampagne echt niet te geloven dit.

Nieuwe melding van arno bonte:

Oorzaak van platgaan meldpunt vuurwerkoverlast was een aantal cyberaanvallen van vuurwerkterroristjes.

Zij vinden dat verdachten niet zo maar ‘te kakken moeten worden gezet’. “Je moet wel heel zeker zijn dat iemand strafbare feiten heeft gepleegd,” zegt Arno Bonte (GroenLinks).

http://www.lunaticnews.nl/nieuws/stop-vertoning-fotos/

Foei, bonte! niet zomaar zaken beschuldigen als je niet zeker weet wie het gedaan heeft!

lekker vol gespammed de inboxx van meldpunt zeker .
hahah top aktie!

Haha inderdaad ! Echt helden zijn het. En dan Bonte roepen dat het komt doordat er zoveel meldingen binnenstromen pfff

Ach ik maak me niet druk. Na oud en nieuw is deze beroeps huilebalk weer verdwenen. Dan hoor je niks meer van hem. Misschien een enkele keer, als hij weer op een debiele manier in het nieuws moet komen : KLIK

Tsja, hij houd niet van vuurwerk. Dat is toch niet echt iets bijster mannelijks! :D

Juist, door afstand te nemen van alles dat typisch mannelijk is, probeert hij op de gevoelens van vrouwen in te spelen. Door typische mannending als slecht te bestempelen, kan hij zichzelf voordoen als goed. Op die manier manipuleert hij gevoelens en lijkt hij relatief onschuldig. Zo kan hij dus makkelijker in de buurt van het vrouwelijk geslacht komen. Vrij standaard trucje hoor.

Hij blijft aanhouden dat die website werkt. Nou bij mij staat er al 3 dagen hetzelfde:
"This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources."

Ook tweet hij dat er sinds zaterdag al 30.000 meldingen zijn. Hoe kan dit als de website offline staat? Volgens mij durft Arno Bonte niet toe te geven dat zijn website er gewoon definitief uit ligt.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan