Meld je aan voor opiniepanel 1Vandaag

Mooi topic dit hoor! Heb me ook al een tijd geleden aangemeld, echter vind ik wel dat we hier niet teveel ruchtbaarheid aan moeten geven...anders gebruikt men dat straks weer tegen ons...want dan zijn de onderzoeken opeens niet meer representatief...... :wink:

Mooi topic dit hoor! Heb me ook al een tijd geleden aangemeld, echter vind ik wel dat we hier niet teveel ruchtbaarheid aan moeten geven...anders gebruikt men dat straks weer tegen ons...want dan zijn de onderzoeken opeens niet meer representatief...... :wink:

Verberg je het topic voor niet geregistreerde gebruikers :wink:

1Vandaag is momenteel bezig met een onderzoek naar Zwarte Piet. Wordt onder meer gevraagd wat je van die nep-pieten in Amsterdam vindt. Wie daarover iets te melden heeft: aanmelden, zo snel je kunt.

Al jaren panellid. We hebben er al veel vaker aandacht aan besteed. Probleem is dat de gemiddelde leeftijd van de panelleden ruim boven de 50 is. En laat dat nou juist de leeftijdsgroep zijn met de grootste ant-vuurwerktraditie gevoelens... Hopelijk zet deze oproep nu wel aan tot een wat positiever resultaat.

Ik heb geen mail ontvangen?

Misschien dat ze voor dit onderzoek selecteren op leeftijd, woonplaats of iets anders? Mijn gezinsleden en ik hebben allen een uitnodiging gehad in ieder geval. Van één andere (nieuwe) deelnemer weet ik dat dat ook bij hem het geval is.

Nog meer mensen die, onmiddelijk nadat ze de bevestigingsmail van de aanmelding hadden aangeklikt, geen Zwarte-Pietmail hebben ontvangen?

Back
Bovenaan