Meisje aangehouden na afsteken vuurwerk

moontan

VWC lid
Aanhouding na afsteken vuurwerk
Nijmegen, 18-11-2008 • Dinsdagmiddag is in het winkelcentrum Dukenburg een 15-jarige meisje aangehouden na het afsteken van vuurwerk.

De 15-jarige Nijmeegse werd aangehouden door de beveiligingsdienst. Zij werd overgedragen aan de politie. Bij haar verhoor bekende ze dat ze inderdaad vuurwerk had afgestoken. Ze bleek ook nog 10 stuks vuurwerk in haar bezit te hebben. Dat vuurwerk is in beslag genomen.

Na verhoor is het meisje weer in vrijheid gesteld. Tegen haar is proces-verbaal opgemaakt.

Het afsteken van vuurwerk is alleen toegestaan op 31 december vanaf 10.00 uur.

http://www.politie.nl/gelderland-zuid/nieuws/081118aanhoudingnaafstekenvuurwerk.asp

Jongens, ik ben al voorzien van een leuke dame.
Maar voor de vrijgezellen onder jullie zou ik snel op zoek gaan naar dit meisje om haar een beetje te ondersteunen :p:p

Hehe, valt me overigens op dat ze hier niet vermelden dat het nitraatbommen waren en vlinderbommen, misschien wel lawinepijlen welke gebruikt worden om lawines mee op te wekken.... :bonk:

Dat viel me ook al op ja, lijkt zo dat als jongens het hebben gedaan, dat het meteen linkt naar gevaarlijke situaties. Maar als er een dame in plaats van een jongen het doet, dat het bericht dan een stuk leuker is opgebouwd.

Toch wel heel opmerkelijk dit.
Dus voor de vrijgezellen onder ons, dit is je unieke kans:p

Dat zullen misschien wel gewoon Nederlandse rotjes geweest zijn, lijkt mij, anders had het er misschien er wel bij gestaan.

Bel de politie van Gelderland AFCA0251 en vraag om haar adres. :p
Kicken man zo,n meisje die vuurwerk adoreert

Ja de meeste meisjes kunnen heel onschuldig kijken, maar deze waarschijnlijk niet. Daarom geef ik ook AFCA0251 en Monsterking de kans om deze te leren kennen haha. Nee ik weet niet wie het is. Het is een meisje, dat vind ik al heel verbaasinwekkend. De enige vrouwlijke freak die ik heb ontmoet is Respi van het VuurwerkBelgie forum.

Respi die ken ik ook die woont hier vlakbij, haar vriend Jarno ook, goede gast ook wel.

Maarja meisjes als Respi interreseren me niet echt :p

Ken nog een vrouwelijke freak die is het zelfde als Respi zo wat alleen dan blond haar en wat groter :p

Er moet is een geile vuurwerkfreak komen hahahahaha.

Back
Bovenaan