[Meijerink Vuurwerk Apeldoorn] The best of Apeldoorn

RickGAE

VWC lid
Artikelnummer: MA161
Artikelnaam: The best of Apeldoorn I
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 400 gram
Aantal Schoten: 50
Effectomschrijving: Supertrots zijn wij om deze supercake aan u aan te bieden! Bekijk snel het filmpje!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: 20-25 meter
Richtprijs: € 14,95

MA161 The best of Apeldoorn.png

Laatst bewerkt:
Dat klinkt echt top. Heb net zelf even gekeken op de site van Meijerink en daar staat 85 gram. Dat lijkt me wel erg weinig voor 50 schoten...:P

Maar mocht het echt 400 gram zijn dan ga ik er waarschijnlijk wel een aantal aanschaffen.

Als je dit ziet voor die prijs, waarom zou je nog de moeite doen om WECO troep in Duitsland te halen.

Als je Duits vuurwerk niks vind zeg er dan ook niks over.Ik ga al jaren naar Duitsland en kom altijd terug met hele mooie potten voor weinig geld.Die pot die je in Apeldoorn kunt kopen is gewoon een prijs lokkertje om je in de winkel te krijgen.Zo bijzonder vind ik deze pot nou ook niet.

Eerlijk is eerlijk, want deze cake is zo best nog niet. Maar voor die prijs moet je niet klagen, zeker niet als je kijkt naar wat je verder voor deze prijs kan aanschaffen. Voor de doorsnee consument een prima product met veel schoten, afwisselende effecten en een lage prijs. Echt zo'n product wat men neemt bij wat sterretjes, een pijlenpakket en een dozijn aansteeklonten.

meijerink apeldoorn. vroeger was dit echt voor mij een winkel waar ik de 1ste verkoopdag al om 6 uur voor de deur stond. Dat ging dan ook om gigantische bedragen.
Grappig dat ze zo een potje omlabelen met hun eigen naam erop. en voor die 15 euro is die beste leuk maar de beste van apeldoorn!!!!???? lol

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je Duits vuurwerk niks vind zeg er dan ook niks over.Ik ga al jaren naar Duitsland en kom altijd terug met hele mooie potten voor weinig geld.Die pot die je in Apeldoorn kunt kopen is gewoon een prijs lokkertje om je in de winkel te krijgen.Zo bijzonder vind ik deze pot nou ook niet.

Sorry hoor, maar als ik hier wat over wil zeggen doe ik dat gewoon. En als jou het niet aanstaat moet je niet reageren.

Weer een aantal berichten verwijder. Wil iedereen het hier een beetje gezellig houden? Bedankt.

Back
Bovenaan