Mei Tai Tailgate 270's

Zie bovenstaand, maar dan Gefilmd vanuit een andere stand.

Persoonlijk sla ik de Event Gates of Detonation van Rubro hoger aan. Mis op het begin na de “wow” factor bij deze bak.

Als ik het me goed herinner hadden we zowel GoD als MTT vorig jaar maar door de vele wind niet geschoten. Of wel, maar door die rotwind geen enkele indruk gemaakt. Als ik dit zo zie is het veel groter dan ENIGE bak die wel wel schoten (30 mm bakken van Surex bijvoorbeeld). Echt veel beter en voor is dit echt wel indrukwekkend. Gates of Detonation nog nooit gezien ook, dus of die beter is?? Zou het bijzonder vinden.

We gaan het meemaken, Heeft hier een jaartje mogen "rusten" i.v.m. slechte weer laatste jaarwisseling.
Heb deze nog niet eerder gehad en ben wel benieuwd.
Maar met dit soort compounds en uitwerkingen moet je niet teveel wind hebben (goud effect) wat anders niet blijft hangen.

ach ja ,.. we tellen verder af .. :)

Inderdaad prachtige compound! Hier stond hij al een jaar of 4-5 te drogen. Overklaste de color hypnose en Armageddon volledig. Zeer diverse effecten, goede burst, meerdere schietrichtingen. Voor het geld wat ik er waarschijnlijk ooit voor betaald heb zou ik er zo nog 4 kopen.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan