Mei meeting LVC Zena 2012

Net terug van een succesvolle meeting.

De sfeer was gewoon top en ook het eten en drinken waren zoals voorgaande jaren weer perfect verzorgd!

Met het raddraaien en met de quiz waren er leuke prijzen te winnen waarmee ik toch wat leuks heb gekregen!

Ik wil dan ook Original en iedereen bedanken die bij heeft gedragen aan de sfeer en het mogelijk maken van deze gezellige dag!

Ook ik wil iedereen bedanken voor deze gezellige middag, waarbij alle vuurwerkliefhebbers van diverse vuurwerkfora's hun hobby samen en gemoedelijk kunnen delen.

Original en speciaal Jim, BEDANKT.:thumbsup:

Zo ben weer terug.
Was een hele leuke meeting, bekende gezien, maar vooral vele nieuwe gezichten leren kennen.
Nieuwe pasjes gekregen, met leuke nieuwe functies!
Ook het rad was er weer bij en daar waren leuke prijzen te winnen.

De bbq was heerlijk, lekkere salades en lekker vlees.
Dranken waren er in overvloed!

Leuke quiz helaas niet gewonnen, winnaars gefeliciteerd! :)
Aangezien ons vervoer terug nog in een restaurant zat, waren we als een van de laatste weg, maar het was wel gezellig!

Het was echt top!
Bedankt iedereen. Vooral Jim (Sisser), Toon, Ronaaron, (vrouwelijk) personeel achter de bar/toonbank, Cornè, en iedereen die ik nu vergeet :p En natuurlijk de lvc-leden!
En waarschijnlijk tot in Geel!

Groetjes,
Tristen.

Laatst bewerkt:
Ondanks ik slecht nieuws kreeg het begin van de dag, toch een super meeting van kunnen maken,

Erg bedankt voor de opkomst, en tot Geel!!!!

Wat was dit weer een gezellige editie van deze meeting,mooi om te zien dat er verschillende vuurwerkfora's aanwezig waren waarbij we gezamelijk dezelfde hobby delen.
Wil hierbij Jim (Sisser), Toon,Ron(Ronaaron), en iedereen die het mogelijk heeft gemaakt bedanken voor deze top meeting.

Laatst bewerkt:
Tja, met schaamrood op de kaken moet ik toegeven dat ik dit jaar pas voor het eerst naar de mei meeting ben geweest. De datum viel steeds verkeerd, maar deze zondag was dat anders. Ik KON gewoon en ben dus ook die kant op gegaan. Heb er geen seconde spijt van gehad.

Het was wel even zoeken naar een goed stekkie voor de auto, want het was natuurlijk uitgerekend weer koopzondag in Baarle. Maar eenmaal terplekke zag ik direct een plein vol bekenden. Een supergoeie sfeer en een bbq maakte het feest helemaal af. Ron & Jim hadden de LVC touwtjes goed in handen en Toon deed dit vanuit de Zena-insteek ook uitstekend.

Ik wil iedereen die aanwezig was dan ook bedanken daarvoor. Echt goed om jullie daar allemaal te treffen.

Cameo

Dit was weer een meeting uit duizenden! Wat heb ik weer genoten zeg.

Bij aankomst kon je je nieuwe pasje halen bij Toon en mocht je gelijk aan het rad draaien waar je leuke prijzen mee kon winnen. Het pasje zal veel leuke voordelen gaan opleveren in de toekomst dus heb je er nog geen een, breng dan maar heel snel een bezoekje aan de bunker!

Daarna heeft Jim(Sisser) een mooie toespraak gehouden met veel leuke dingen die ons tegemoet gaan komen in de toekomst. Ik moet zeggen dat ik het hele leuke ideeen vindt allemaal.

Natuurlijk daarna een heerlijke BBBQ met veel keus in vlees, saus en noem maar op. Er was natuurlijk ook genoeg drank met voor iedereen wel iets wat die lekker vind. Zoals ieder jaar weer top verzorgd.

Natuurlijk is er ook weer een groepsfoto gemaakt, alleen Gijs-013 en Ward moesten weer aan de vrouwen zitten,hehe.

Daarna is er een Quiz gehouden met zeer leuke vragen. Bij een quiz horen natuurlijk ook winnaars die meer dan blij waren met hun prijzen(aller-aller-aller kleinste Gijs, bedankt voor het uitkiezen van mijn prijs. Ik ben er heel blij mee!!!!!)

Hierna nog wat gekletst en toen zat het er voor mij op. Ik heb een zeer leuke dag gehad en wil dan ook iedereen bedanken die hieraan heeft bijgedragen.

Op naar de volgende!!!!!

Laatst bewerkt:
Was weer een enorm gezellige Meeting!
Heb helaas niet zoveel foto's gemaakt dus dit keer geen Aftermovie.
Hier een kleine impressie van deze mooie dag:

vcvxw6.jpg

DJ in tha house, Peer bedankt man, super dat je dit doet voor ons!

1q4d1f.jpg

lekker buurten met elkaar....

2a9v39u.jpg

neerzetten en fikken maar, de bbque was weer supersmakelijk...

24q5y03.jpg

vele gezellige bekende gezichten...

az9zs1.jpg

allemaal met dezelfde passie, jong en oud....

11loj6e.jpg

erg lekker gegeten en de Juupkes smaakten ook prima...

3502gie.jpg

mk8xf5.jpg

overal zag je freaks genieten....

34tb9ld.jpg

v7s3u1.jpg

de quiz was erg leuk en de vragen soms niet makkelijk...

kuhpx.jpg

de jongste freak maar even verwend, hij vond het niet erg toen hij onze lotjes kreeg :p

Tot slot wil ik iedereen weer bedanken voor weer een enorm geslaagde Meimeeting.
Corne en neef van Les bedankt voor het rijden, LVC Crew bedankt voor de organisatie, Peer bedankt voor het draaien, en natuurlijk Original/Zena echt super dat jullie dit elk jaar willen doen voor ons!!

Groetjes, en tot Geel

TB :wink:

Moest helaas weer vroeg naar huis. Maar het was zeker weer gezellig. Iedereen bedankt voor de gezellige middag!

6 Mei en eindelijk was het zover. Na weken dat je met de voorbereiding start en het nog zover weg is kom je dan die ochtend bij de Bunker en kan het feest beginnen.
Natuurlijk is het afwachten of de freaks er die dag ook zin in hebben. Nou dat was geen probleem. Veel nieuwe gezichten en ook enkele prominenten uit de vuurwerkwereld en met 80+ bezoekers kan de opkomst geslaagd genoemd worden.

Onze onvolprezen Toon en Corne hadden weer overdadig eten en drinken ingeslagen en de grote hal piekfijn opgemaakt zodat we ook binnen terecht konden.

We zijn gestart met het welkomstwoordje met enige uitleg over het programma en ook aandacht voor de toekomst van de LVC. ( Dat laatste heel beknopt maar daar zal later meer over verschijnen op de fora).

Wie een nieuwe LVC pas haalde bij Toon kreeg daarbij een bonnetje waarmee je bij het Rad kon draaien voor een leuke prijs. Iedereen had natuurlijk prijs.

Al snel was het een gezellige boel, met een drankje in de hand vormden zich kleine groepjes die heerlijk over de hobby en andere zaken kletsten.

Het werd tijd voor de BBQ en al snel geurde het pleintje naar gegrilde spareribs, hamburgers en sate's. Een run op deze overheerlijke vleeswaren en er werd stevig op los gekloven.

Ronald had een prima quiz prachtig in powerpoint gemaakt en de verzamelde freaks waren snel verdiept in de soms lastige maar niet onmogelijke vragen. De jury was even bezig en maakte daarne de winnaars bekend. Wel moest er nog een schiftings vraag worden beantwoord door de 2 foutloze oplossers maar dat was snel gepiept. Alle drie mochten ze kiezen uit de prijspakketten en met een brede glimlach poseerden zij voor de foto.

Met de gezellige muziek van DJ Lary Cook en een drankje in de hand was iedereen lekker aan het uibuiken in een laat verschijnend lente zonnetje en zo ging deze fijne mei-meeting rustig naar z'n besluit.

Namens Original/Zena en de LVC wil de leden bedanken dat zij deze Mei-meeting weer tot een groot succes hebben gemaakt.

Tot volgend jaar.

Iedereen van zena en de lvc erg bedankt voor de gezellige middag! Erg leuke foto's sisser ik sta er goed op!
:bye:

Goed om te lezen dat iedereen zich vermaakt heeft en dat de meeting wederom geslaagd is,top.

Back
Bovenaan