Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Anco,

Ben afgelopen woensdag bij Katan geweest.
Afgesproken dat ik dezelfde box terug wil.
Verwacht een deze dagen de prijs. Daarna komt de box
weer op de site.

Gerrit

Wat een mooi assortiment en prijzen. Het is voor mij alleen 2 uur rijden wat me toch iets te gortig is, zeg ik nu...

2 uur rijden lijkt me een reden. Geen hindernis .... :D

Misschien moet ook nog 2 uur terug rijden :angel:

Voor mij zou het 5 uur heen en weer rijden zijn en aangezien ik het die dagen altijd bizar druk heb, is het voor mij helaas niet mogelijk om van deze lucratieve aanbiedingen gebruik te maken :cry:

Die megavuurwerk fluiter is zeker een omlabeling van de Neon Mosquitos?

Deze winkel is voor mij al helemaal aan de andere kant van het land maar hier zijn er ook genoeg mooie acties.

Het is voor mij inderdaad 2 uur heen en 2 uur terug, wat mij betreft nu nog een te groot obstakel. Echter hoe vaker ik op de site kijk hoe aantrekkelijker het wordt. Het is alleen jammer dat de transbomber al uitverkocht is.

Het is voor mij inderdaad 2 uur heen en 2 uur terug, wat mij betreft nu nog een te groot obstakel. Echter hoe vaker ik op de site kijk hoe aantrekkelijker het wordt. Het is alleen jammer dat de transbomber al uitverkocht is.

kan niet in je knip kijken natuurlijk maar een hoop van ons bestellen voor redelijk hoge bedragen , dan is 2 uur heen en 2 uur terug natuurlijk niks. De transbomber komt dit jaar weer terug op de site

Ik sta zelf bij Gerrit in de winkel.
Begrijp dat het lastig te combineren is. Lange rit maken. Met moeite een paar uur slapen en de winkel in. Heb het de afgelopen jaren een paar keer gedaan. Ben blij dat er nu in het Noorden zulke geweldige winkels met super acties zijn!

Misschien moet ook nog 2 uur terug rijden :angel:

Voor mij zou het 5 uur heen en weer rijden zijn

Wat is nu 2 uur heen en 2 uur terug :D.
Ondergetekende moet ook bijna 2 uur rijden en sta in genoemde winkel.
Het is even puzzelen net wat Aftershock aangeeft,maar waar een wil is,is een weg :cool:.
Ik doe het met veel plezier in ieder geval.

Wat is nu 2 uur heen en 2 uur terug :D.
Ondergetekende moet ook bijna 2 uur rijden en sta in genoemde winkel.
Het is even puzzelen net wat Aftershock aangeeft,maar waar een wil is,is een weg :cool:.
Ik doe het met veel plezier in ieder geval.

Ha ha heb t er graag voor over. Scheelt me niet zoveel!

Ik moet er ook 2 uur voor heen rijden.. Echter is dat voor mij juist dé sfeer, muziekie op, beetje praten over vuurwerk en een stukkie tuffen. En als je dan aankomt en je ziet het vuurwerk is alles weer goed!

Precies dit! Je moet er wat voor over hebben! Ik moet vanuit regio Rotterdam komen maar zodra ik mijn rijbewijs heb weet ik wel dat ik klant in Leeuwarden ga worden! :D

Ik moet er ook 2 uur voor heen rijden.. Echter is dat voor mij juist dé sfeer, muziekie op, beetje praten over vuurwerk en een stukkie tuffen. En als je dan aankomt en je ziet het vuurwerk is alles weer goed!

Ook dat ja, sluit ik me helemaal bij aan!

Hallo,

Yellow River van Pangu is weer beschikbaar, tevens de fairytail van Evolution is
weer beschikbaar van 2016.

Gerrit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan