Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
VIP misschien? Past qua kwaliteit in het rijtje, leuke boxen mee te maken en levert ze ook kantenklaar. Al 2 jaar ofzo in losse verkoop in Grunn iig dus kleine stap?

VIP misschien? Past qua kwaliteit in het rijtje, leuke boxen mee te maken en levert ze ook kantenklaar. Al 2 jaar ofzo in losse verkoop in Grunn iig dus kleine stap?

Hier zat ik ook aan te denken, maar volgens mij is gezegd dat deze het ook niet is.

china red lijkt me stug.... s een eigen import.
doe maar cafferata;-) en dan net zulke prijzen...
vuurwerk van cafferata is duur maar daar kan je wel goed mee timen voor een show.
greetzz

china red lijkt me stug.... s een eigen import.
doe maar cafferata;-) en dan net zulke prijzen...
vuurwerk van cafferata is duur maar daar kan je wel goed mee timen voor een show.
greetzz

Speelde ook door mijn gedachten! Dit merk wordt hier in de regio namelijk niet meer verkocht dus Cafferata zal geen zure gezichten van dealers uit omgeving Leeuwarden krijgen over eventueel voordeliger aangeboden producten.

In de Showtime collectie zitten dan ook nog eens ontzettend gave producten! Ik ga nog even vol spanning wachten :)

In de Showtime collectie zitten dan ook nog eens ontzettend gave producten! Ik ga nog even vol spanning wachten :)[/QUOTE]

Het lange wachten zal de moeite waard zijn:wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan