Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lekker snel ook hoor, mooi om te zien. Zeer benieuwd wat je nog allemaal in de bunkers hebt liggen voor ons.
Hallo,
De nieuwe importeur waar we mee bezig zijn is nog niet op vuurwerkfreaks te zien.
Gaan we later toevoegen.
Gerrit
Gerrit, nog een idee om te kijken of Pangu dat nog op voorraad heeft. Dat is de Brasilian box! Een mooi pakket die ik en vele anderen zeker willen hebben!
Maar je kunt het ons wel vast vertellen toch Gerrit, we beloven het niet verder te vertellen!
Gerrit, nog een idee om te kijken of Pangu dat nog op voorraad heeft. Dat is de Brasilian box! Een mooi pakket die ik en vele anderen zeker willen hebben!
Heb de Brasilian box zelf nog nooit gehad of live gezien..
Vind je hem beter dan het Fairytail ass??
Hallo Broer,
Kan ik nog niet zeggen. Eerst met de prijzen eruit komen.
Zodra alles 100 procent zeker is komt het gelijk op vwc.
Gerrit
Ik heb dit assortiment zelf ook niet gehad, maar op de filmpjes vind ik de cakes echt prachtig! Ze schieten gelukkig ook wel op de juiste hoogte in tegenstelling tot het Fairytail assortiment van 2015. Ik geloof dat het kaliber wel iets minder is, 25mm uit m'n hoofd gezegd maar pin me er niet aan vast.
Ik heb dit assortiment zelf ook niet gehad, maar op de filmpjes vind ik de cakes echt prachtig! Ze schieten gelukkig ook wel op de juiste hoogte in tegenstelling tot het Fairytail assortiment van 2015. Ik geloof dat het kaliber wel iets minder is, 25mm uit m'n hoofd gezegd maar pin me er niet aan vast.