Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Elite zou natuurlijk de lijn kunnen zijn waar Gerrit op doelt en anders zou het enkel nog Witte kunnen zijn? De rest van de namen lijken me onwaarschijnlijk of zijn reeds genoemd...

Ik zeg niets. Maar je zit koud. O, nu zei ik weer wat. Nu zeg ik echt niets meer.

Maar Zena is ook heel gaaf, die producten worden vaak met lage prijzen aangeboden dus zal geen verkeerde stap zijn. Ik weet alleen dat ze nog wel eens midden in de nacht willen bellen dat ze met een kwartier voor je bunker staan, weet niet of Gerrit dat wel zo fijn vind!

Nog mensen uit omgeving Twente met een beetje ruimte over in de auto die komende verkoopdagen Leeuwarden aan gaan doen toevallig? Begint wel te kriebelen nu...

Nog mensen uit omgeving Twente met een beetje ruimte over in de auto die komende verkoopdagen Leeuwarden aan gaan doen toevallig? Begint wel te kriebelen nu...

Mensen uit Twente genoeg op dit forum.

En van eentje weet ik het zeker dat hij Leeuwarden aan gaat doen..:D

Denk alleen niet dat ie ruimte over heeft. :p:p:p

Spijt ga je zeker niet krijgen. Mocht het zo zijn dat vriendin- lief mee kijkt in je portemonnee dan wens ik je alleen veel succes!

de acties van 2017 die binnenkort online komen, zijn deze ook afte halen in Groningen?

of is dat alleen van Leeuwarden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan