Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch ook maar weer 3 cakeboxen besteld,voor €77 kun je onder andere de Transbomber niet laten staan:p

Kleine bestelling gedaan

Evo - Serenity
Evo - Snow storm
Rubro - Primal instinct
Decibul salutebox, deze was vorig jaar per 2 toch wel erg vet :D dit jaar weer dus

Bedankt Gerrit!

Wellicht heb ij eroverheen gelezen, maar tót wanneer loopt de actie?

hallo,

tot in de loop van november is de bedoeling.
maar mochten we onze doelstelling, maximale bestellingen eerder bereiken
gaat de site uit de lucht.
we willen het op een normale manier kunnen afhandelen.
geen enorme wachttijden bij het afhalen van de bestellingen.

gerrit

Mooie actie Gerrit,

Ik zie nu wel de nieuwe mania en rubro artikelen maar daar houd het op helaas. Is hier iets aan te doen zodat iedereen de huidige site kan zien?

Mooie actie Gerrit,

Ik zie nu wel de nieuwe mania en rubro artikelen maar daar houd het op helaas. Is hier iets aan te doen zodat iedereen de huidige site kan zien?

Hallo,

Je bent tot nu toe de enige die hier last van heeft.
Cafferata zijn items bij geplaatst en onder diversen en van
Evolution zijn een aantal geplaatst

Gerrit

Dikke korting weer. Is alles wat nu op de site staat op voorraad in de bunkers of besteld bij de leveranciers? Dus als je nu besteld dan heb je de zekerheid dat je bestelling ook klopt?

Dikke korting weer. Is alles wat nu op de site staat op voorraad in de bunkers of besteld bij de leveranciers? Dus als je nu besteld dan heb je de zekerheid dat je bestelling ook klopt?

Hallo,

Alles wat op de site staat is bij ons in de bunker of besteld.
Het enige wat fout kan gaan is afkeur bij de importeur.
Dan mag de klant kiezen geld terug of een ander artikel.

Gerrit

Oohh Gerrit toch... jij maakt echt een arme student van mij!!:p Elke maand kom ik weer geld tekort en moet ik op dieet, in de bioscoop doe ik het zonder de popcorn:sad: en mijn dates zijn ook in mindering gebracht:frusty:

Maar ik heb wel weer een Transbomber erbij:D:handsup:
Het is maar waar je gelukkig van wordt...

Geweldige actie Gerrit!!! Bedankt!!:thumbsup:

Oohh Gerrit toch... jij maakt echt een arme student van mij!!:p Elke maand kom ik weer geld tekort en moet ik op dieet, in de bioscoop doe ik het zonder de popcorn:sad: en mijn dates zijn ook in mindering gebracht:frusty:

Maar ik heb wel weer een Transbomber erbij:D:handsup:
Het is maar waar je gelukkig van wordt...

Geweldige actie Gerrit!!! Bedankt!!:thumbsup:

Gewoon maximaal lenen toch? Ome DUO sponsort de jaarwisseling voor ons studenten! :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan