Mega Willows [Compound]

Ik zit te twijfelen om deze er nog bij te nemen of the full moon party van vwt, welke zouden jullie doen? Alle twee zelfde prijs

Yep eens!
En daaraan toegevoegd: mega willos is gewoon top drie mooiste en vetse boxen in NL vind ik. Dat lanceergeluid icm de grootsheid van de boeketten. Echt aanrader! Ik zou voor mega willows gaan.

Even off topic, maar mijn dochter vond een handige toepassing voor de doos van de Mega Willow:D
IMG_20191229_160700.jpg

IMG_20191229_160647.jpg

En weer On Topic.... :wink:

Valt mij nu ook ineens op bij mijn box dat de 's' bij mega willows ontbreekt... Hmmmm... :bonk:
En zie dat ook bij jullie

Ik zit te twijfelen om deze er nog bij te nemen of the full moon party van vwt, welke zouden jullie doen? Alle twee zelfde prijs

Indien je veel siervuurwerk hebt, zou ik gaan voor de Mega Willows gezien hetzelfde effect steeds weer. Indien je minder siervuurwerk hebt zal je meer opkijken naar de Full Moon Party gezien deze meer variatie in zich heeft.

Aan de andere kant als je echt een liefhebber/freak bent is de keuze denk ik wel makkelijk: Mega Willows. Echt een pracht stuk vuurwerk dat mega breed schiet (let daar wel op) en dat gewoon veel indruk maakt op jezef als op de omgeving.

Wat wil je zelf? Een ontzettend gaaf blok of een mooie box met veel variatie. Beide doen het goed! ;)

Indien je veel siervuurwerk hebt, zou ik gaan voor de Mega Willows gezien hetzelfde effect steeds weer. Indien je minder siervuurwerk hebt zal je meer opkijken naar de Full Moon Party gezien deze meer variatie in zich heeft.

Aan de andere kant als je echt een liefhebber/freak bent is de keuze denk ik wel makkelijk: Mega Willows. Echt een pracht stuk vuurwerk dat mega breed schiet (let daar wel op) en dat gewoon veel indruk maakt op jezef als op de omgeving.

Wat wil je zelf? Een ontzettend gaaf blok of een mooie box met veel variatie. Beide doen het goed! ;)
Ik ben toch voor de moon gegaan. Ik had eigenlijk de volt brothers gewonnen maar die was uitverkocht en daarom mocht ik voor 230 aan vuurwerk uitzoeken. Hij moest het snel weten en ik wou iets diks en ik hou van waaiers dus ben voor de moon gegaan en nog de hff crackling er nog bij. Heb achteraf een beetje spijt want ik vind 179 voor een 2kg blok wel erg veel... ook al is het gratis

Ik heb de Mega Willows en ook de Branco. Welke is indrukwekkender? Weet ik dat even vanwege de schietvolgorde.

Back
Bovenaan