Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze hoeft niet meer door gelont te worden?
Ik zit te twijfelen om deze er nog bij te nemen of the full moon party van vwt, welke zouden jullie doen? Alle twee zelfde prijs
Wat een karwei zeg die stalen kooi... plus natuurlijk lekker openhalen aan het ijzer
Maar dit is hem dan!
Bekijk bijlage 51721
Haha briljant !Even off topic, maar mijn dochter vond een handige toepassing voor de doos van de Mega Willow
Bekijk bijlage 51770
Bekijk bijlage 51771
En weer On Topic....![]()
Dat is denk ik te veel, ik denk dat 160 euro nu redelijk is.Is deze box 180 euro waard of betaal ik dan echt veel te veel?
Inderdaad, 160 max hoorIs deze box 180 euro waard of betaal ik dan echt veel te veel?
Hier losse verkoop 249,95 in haaksbergenDat is denk ik te veel, ik denk dat 160 euro nu redelijk is.
Hier losse verkoop 249,95 in haaksbergen
159,95 in fleringen, wat een prijsverschillen... bizar!
Gezien je deze voor 105 euro kon krijgen is dat wel zeer aan de prijs.Is deze box 180 euro waard of betaal ik dan echt veel te veel?
Ik zit te twijfelen om deze er nog bij te nemen of the full moon party van vwt, welke zouden jullie doen? Alle twee zelfde prijs
Ik ben toch voor de moon gegaan. Ik had eigenlijk de volt brothers gewonnen maar die was uitverkocht en daarom mocht ik voor 230 aan vuurwerk uitzoeken. Hij moest het snel weten en ik wou iets diks en ik hou van waaiers dus ben voor de moon gegaan en nog de hff crackling er nog bij. Heb achteraf een beetje spijt want ik vind 179 voor een 2kg blok wel erg veel... ook al is het gratisIndien je veel siervuurwerk hebt, zou ik gaan voor de Mega Willows gezien hetzelfde effect steeds weer. Indien je minder siervuurwerk hebt zal je meer opkijken naar de Full Moon Party gezien deze meer variatie in zich heeft.
Aan de andere kant als je echt een liefhebber/freak bent is de keuze denk ik wel makkelijk: Mega Willows. Echt een pracht stuk vuurwerk dat mega breed schiet (let daar wel op) en dat gewoon veel indruk maakt op jezef als op de omgeving.
Wat wil je zelf? Een ontzettend gaaf blok of een mooie box met veel variatie. Beide doen het goed!![]()
Valt mij nu ook ineens op bij mijn box dat de 's' bij mega willows ontbreekt... Hmmmm...
En zie dat ook bij jullie