Mega Willows [Compound]

Wat een ontzettend dikke unit was dit zeg! Dit soort blokken tillen het Nederlandse vuurwerk naar een veel hoger niveau. Ga vooral door op deze ingeslagen weg!

Met een GoPro heb ik hem er wel op gekregen, maar ik heb hem niet alleen geschoten. Hij gaat tegelijk met 2x Colorful City (die al eerder was begonnen) en later komen er ook nog 3x Return of the Phoenix bij. Toch maar een linkje voor de liefhebbers (vanaf 15:23, link stuurt direct naar juist positie in film).
https://youtu.be/sC0WJWEr3wc?t=923

En de video! Of zoals gezegd, de halve video (luxeprobleem:D)

Aha, zie nu ook dat ik in cake 1 groen-paars-groen had. En halverwege ergens al een rij met crackling.
Chinezen hebben dus zitten husselen met de kleurtjes en crackling:D

Aha, zie nu ook dat ik in cake 1 groen-paars-groen had. En halverwege ergens al een rij met crackling.
Hihi ja ik zie het, ook nog die rij crackling tussendoor. Voor die Chinezen natuurlijk ook niet leuk om steeds dezelfde cake te maken. :)

vindt wel mooi zo afwijkende kleur tussen:yes:
Wat een bak zeg echt heel breed zeg:handsup:

Hierbij mijn filmpje...
Het was een project met als eerste de Second Identity (Katan)Dan de Mega Willows (Evo) en daarna een gekietelde Snowstorm (Evo)
Helaas is door de grote van de Mega willows de opname tijdelijk gedraaid.
Let ook op de reacties als de Mega Willows begint.

Wat een dikke bak! De klappen die eruit komen als hij de salvo's lanceert, echt niet normaal! :thumbsup:
Schiet wel hoog, maar effecten zijn groot dus dat compenseert weer.

Met een GoPro heb ik hem er wel op gekregen, maar ik heb hem niet alleen geschoten. Hij gaat tegelijk met 2x Colorful City (die al eerder was begonnen) en later komen er ook nog 3x Return of the Phoenix bij. Toch maar een linkje voor de liefhebbers (vanaf 15:23, link stuurt direct naar juist positie in film).
https://youtu.be/sC0WJWEr3wc?t=923

ziet er heel gaaf uit!!! welke instellingen op de gopro heb je gebruikt? wil er volgend jaar ook een gaan gebruiken :handsup:

@ Happiness: zo zonde als je er van de zijkant op kijkt.
Dat is de reden dat ik op alle waaiers in koeienletters een waaier symbool op teken en een gigantische pijl. Zet je 'm in ieder geval goed neer met al het kruit dat door je aderen raast.

Ik heb hem zelf gelukkig wel goed kunnen bewonderen hoor. Ik snap je punt. En degene die hem filmde stond er veel te dicht op.:wink:

Ik vind het zo geweldig om te zien dat bij 80% van de straatfilmpjes deze box helemaal niet op beeld past! Dat zegt echt iets over de grootte van deze box! Ik ga hier toch maar voor sparen denk ik :) 105-115 euro lijkt me een hartstikke mooie freakprijs om deze eens in de straat te hebben!

Back
Bovenaan