Mega Willows [Compound]

Deze was niet te filmen. Mijn straat en denk heel wat andere zijn eigenlijk te klein voor dit soort boxen. Geweldige box overigens.

Deze was niet te filmen. Mijn straat en denk heel wat andere zijn eigenlijk te klein voor dit soort boxen. Geweldige box overigens.

Inderdaad na deze en de branco durfde ik de skyline niet meer af te steken.. Die mag een jaar drogen en volgend jaar op een andere locatie met meer ruimte gaat die de lucht in

Wij hebben een poging gedaan om deze te filmen. Is helaas net als bij de anderen niet goed gelukt.
Wel gaaf om te zien dat iedereen in de straat even stopte met vuurwerk afsteken (op die ene cake rechts in beeld na) om deze bak te aanschouwen. 1 van de mooiere bakken die ik ooit heb gehad.

IMG-20190101-WA0007.jpg

Ik heb er nog even over nagedacht en vind deze bak zo gigantisch vet dat ik contact heb opgenomen met mijn dealer om er alvast 1 apart te zetten

Wat een beest! Echt geweldig. En schoot zo breed! Geweldig bak!
En het hele spulletje staat op de film. Mn zus filmde en kon op flinke afstand staan.

Om nog maar te zwijgen over het geweldige lanceergeluid! Klinken nog harder dan de scheten van de duivel's ouwe moer! Buiten dat had deze box een mooie prof uitstraling zodra je het doosje opendeed!

Mijn ervaring met de EVO Mega Willow: Zoals eerder vermeld hier de doos was zeer slap en te hoog waardoor de tubes aan zijkant van de doos wel gevaarlijk dicht tegen de doos zouden komen. Dit had ik van te voren opgemerkt en dus 2a3cm van de doos verwijderd aan de bovenkant.
Uitwerking was TOP, Zeeeer brede spreiding, grote Willows (mega:wink:), die lang genoeg blijven hangen. Het tempo vond ik idem goed. Het doorlonten is standaard al gebeurd ook wel prettig.
Het lancheergeluid is ook opmerkelijk echt geweld!! :thumbup::p

Conclusie, topper!

Back
Bovenaan