Mega Willows [Compound]

Gewoon in doos en paar oude dozen er tegen aan!

Dat word mij te veel sjouw werk. Heb uiteindelijk toch besloten niet bij ons in de straat te schieten omdat ik bang ben dat ik te weinig ruimte heb. Zou het ook zonde vinden als ik maar de helft van de effecten kan zien.

Hierbij het filmpje, sorry alvast voor de intro geen zin om nu uit te zoeken hoe ik hem ff snel inkort :rolleyes:

PS ruimte is wel hard nodig met dit blokje

Wat een meesterlijke box! De dreunen bij lancering waren indrukwekkend. Ontzettend breed en prima tijdsduur.

Helaas niet op film maar wat een gigantisch dikke bak is dit. Ben blij dat ik deze niet op onze eigen locatie heb geschoten. Niet normaal zo breed en dat lanceer geluid om van te smullen. Van deze bakken mogen ze er wel meer op de markt brengen

Laatst bewerkt:
Toppertje deze. Vond hem vooral sierlijk met een geweldige lancering. Elke keer die rits van dat mooie geluid als het uit de box schoot. Geweldig. Volgende keer aub het karton dezelfde hoogte maken als de tubes. Ik en anderen op dit forum checken wat we doen maar de gewone consumenten weten dit niet.

Alvast een waarschuwing: dit effect is zo breed dat bijna alleen het middelste effect op video staat :bonk: Haha echt niet te doen gewoon! Wist al amper waar ik moest kijken toen ik eronder stond.

Wat een heerlijke bak!
Ik heb hem net tussen de bomen door kunnen schieten maar met een kleine 20 meter afstand niet geheel op de film kunnen krijgen. Wat een bak zeg pohh

Back
Bovenaan