Mega Vuurwerk Leeuwarden

Super prijzen daar!
Maar ik heb 1 vraag, wanneer gaat de gewone site online? Heb mijn bestelling bij vuurwerkkarton al klaar namelijk!

Ook nog maar snel even 2 karton besteld.
Kon het niet laten.

Heb karton Thunderstruck en Dutch Thunder bestelt!

Ik zag dat jullie op de karton site ook de Salute Cake 1 hadden staan van Schuurmans maar die zie ik op jullie huidige site nergens terug? Dat is wel jammer... Kunnen we die ook niet in de winkel zelf bestellen?

Voor de prijs van € 25,- per stuk
Bij afname van een karton speciale prijs.
Even vragen in de winkel.

Met knallende groet,

Mega Vuurwerk

Volgend jaar maar eens op tijd met Gerrit mailen ! Achteraf gezien is er per karton toch zeker wel wat moois te regelen. Dit jaar alleen wat hardix blokjes besteld.

Ik kan alleen maar zeggen..... Gerrit vragen is altijd slagen!!!! Vandaag ook even langs geweest en ook nog eens lekker gegeten! GRATIS SNACKS!

Ben ook langsgeweest en leuk praatje gehad. En het snackje ging er goed in!
Blijft een topper van een winkel!

Hallo,

Nadeel van de gratis snacks zijn dat ook ik blijf eten. Moet ik met de verkoopdagen weer extra inspanningen doen om de kilo`s kwijt te raken.

Knallende groet,
Gerrit

Hallo,

Mega Vuurwerk Leeuwarden en Lemmer hebben de Horizon of Holland in de verkoop.

Met knallende groet,

Mega Vuurwerk Leeuwarden

Vanochtend langs geweest, super winkel!

Kwam een karton blossom afterthundering ophalen die meteen klaar stond daarna heerlijk over van alles staan praten met gerrit. Nog een mooie deal gemaakt voor 2 cakes die men collectie perfect afmaken.

Gerrit bedankt voor alles, gewoon down to earth en realistisch.

Volgend jaar kom ik hier zeker terug.

Fijne jaarwisseling.

Hallo,

Dit soort dingen horen wij graag over Mega Vuurwerk Leeuwarden.
Ook jullie in de kop van Noord Holland veel knal plezier.

En voor een ieder een fijne jaarwisseling.

Knallende groet,

Gerrit
Mega Vuurwerk Leeuwarden

Was zeer content met de 3 x blossom after thundering die ik bij jullie weg had ! Hopen dat ze dit jaar weer voor deze scherpe prijs te koop zijn :D

Back
Bovenaan