Mega Vuurwerk Leeuwarden

Hallo mede vuurwerk liefhebbers! Zijn we er weer klaar voor, voor het nieuwe seizoen!

Mega Vuurwerk Leeuwarden zal ook dit jaar weer met de collectie van Hardix een paradijs voor vuurwerkliefhebbers zijn.

Ik wens Gerrit, Pascal en iedereen van de crew van Mega Vuurwerk Leeuwarden een succesvol seizoen toe!

Hallo Mark
We zijn druk bezig in de winkel. Hebben al veel vuurwerk binnen ik schat 60%.
Eind deze maand komen we naar buiten met de acties die we dit jaar gaan voeren.
Worden mooie acties i.v.m. 10 jaar Mega Vuurwerk Leeuwarden

Groetjes Gerrit

Ok dat is ook zo...... 10 jaar Mega Vuurwerk Leeuwarden! Geweldig Gerrit! Dat moet feest worden..... Ik ben benieuwd wat de acties zullen zijn dit jaar. Ik denk dat er meer fans net zoals mij en lwd gast hier erg benieuwd naar zullen zijn. Dit moet gevierd worden! Ook misschien leuk dat er weer een meeting voor de echte freaks kan komen. Was vorig jaar erg geslaagd! Goed geregeld! Doe mij maar een snackje Gerrit! Het smaakte best. Ik zou zeggen, zet een weegschaal in je winkel en iedereen die minimaal 10 kg vuurwerk (i.v.m 10 jarig bestaan van Mega Vuurwerk Leeuwarden) haalt bij je dat diegene een super korting krijgt.
Gerrit, ik en mijn zoon komen zeker binnenkort weer eens langs om even een kijkje te nemen bij je. Groeten aan Pascal.

Groeten Mark

Ok dat is ook zo...... 10 jaar Mega Vuurwerk Leeuwarden! Geweldig Gerrit! Dat moet feest worden..... Ik ben benieuwd wat de acties zullen zijn dit jaar. Ik denk dat er meer fans net zoals mij en lwd gast hier erg benieuwd naar zullen zijn. Dit moet gevierd worden! Ook misschien leuk dat er weer een meeting voor de echte freaks kan komen. Was vorig jaar erg geslaagd! Goed geregeld! Doe mij maar een snackje Gerrit! Het smaakte best. Ik zou zeggen, zet een weegschaal in je winkel en iedereen die minimaal 10 kg vuurwerk (i.v.m 10 jarig bestaan van Mega Vuurwerk Leeuwarden) haalt bij je dat diegene een super korting krijgt.
Gerrit, ik en mijn zoon komen zeker binnenkort weer eens langs om even een kijkje te nemen bij je. Groeten aan Pascal.

Groeten Mark

indd hier ben ik ook wel benieuwd naar veel succes met de verkoop dit jaar gerrit en we zullen zien wat de acties dit jaar zijn dat zal vast wel goed komen :)

Nog even een week wachten en ook dan kunnen we weer bij de eigenaar van Mega Vuurwerk Leeuwarden terecht om het assortiment te bekijken! Oh ja en snacks eten als je in de weekenden een bestelling doet bij Mega Vuurwerk Leeuwarden!

Hallo,

De website mega-vuurwerk.nl komt op 1 of 2 december in de lucht. Tevens komen wij de komende dagen met onze stunt aanbiedingen : 25 tot 30 artikelen 2 halen 1 betalen

Met knallende groet,

Mega Vuurwerk Leeuwarden

daar ben ik ook wel benieuwd naar die 2 halen 1 betalen artikelen :) heb al weer een budget ligge kom volgende week zeker ff langs

Ben ik nu blind of zie ik helemaal geen Royal Fireworks producten in de shop staan? Ik mis alle leuke producten die ik zo graag wilde bestellen...

de actie met 35% korting bestaat inderdaad. Even kijken op vuurwerbieb.nl

Ik heb geprobeerd om via het mailadres van het bedrijf te reageren, alleen dat werkt niet, vandaar op deze manier.

Ik kan op de site nog steeds de producten van onder andere Royal niet vinden? Komen die nog online, zodat ik de bestelling kan afronden? Of kunnen jullie een lijst mailen of hier plaatsen met de producten?

Alvast bedankt!!

Hallo,

De royal spullen zijn Edelweis € 55,-, Imperial Orcid € 27,50 en Sun Flower € 27,50 bij aankoop van de drie cakes is de prijs € 79,95.
Tevens China bij Night, Factory 1,2 en 3. Emperors World, Fu Motion en Garden of Eden

Nighthawk en ik zijn hier zaterdag geweest, doormiddel van een hapje van de snacktent konden wij mooi ons vuurwerklijstje maken :p Erg mooie grote zaak met leuke 2 halen 1 betalen acties. als dit nog niet genoeg was ging er ook nog 35% van ons totale eindbedrag af dankzij de actie van Rob (vuurwerkbieb.nl). Onze dag kon dus niet meer stuk :D

Nighthawk en ik zijn hier zaterdag geweest, doormiddel van een hapje van de snacktent konden wij mooi ons vuurwerklijstje maken :p Erg mooie grote zaak met leuke 2 halen 1 betalen acties. als dit nog niet genoeg was ging er ook nog 35% van ons totale eindbedrag af dankzij de actie van Rob (vuurwerkbieb.nl). Onze dag kon dus niet meer stuk :D

Wat super leuk te horen!

Dank je wel en alvast heel veel plezier met je vuurwerk, geniet ervan!

Back
Bovenaan