Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ok dat is ook zo...... 10 jaar Mega Vuurwerk Leeuwarden! Geweldig Gerrit! Dat moet feest worden..... Ik ben benieuwd wat de acties zullen zijn dit jaar. Ik denk dat er meer fans net zoals mij en lwd gast hier erg benieuwd naar zullen zijn. Dit moet gevierd worden! Ook misschien leuk dat er weer een meeting voor de echte freaks kan komen. Was vorig jaar erg geslaagd! Goed geregeld! Doe mij maar een snackje Gerrit! Het smaakte best. Ik zou zeggen, zet een weegschaal in je winkel en iedereen die minimaal 10 kg vuurwerk (i.v.m 10 jarig bestaan van Mega Vuurwerk Leeuwarden) haalt bij je dat diegene een super korting krijgt.
Gerrit, ik en mijn zoon komen zeker binnenkort weer eens langs om even een kijkje te nemen bij je. Groeten aan Pascal.
Groeten Mark
Dit jaar dus 10 procent korting? Daar heb ik vorig dan betere zaken gedaan!![]()
de actie met 35% korting bestaat inderdaad. Even kijken op vuurwerbieb.nl
Nighthawk en ik zijn hier zaterdag geweest, doormiddel van een hapje van de snacktent konden wij mooi ons vuurwerklijstje makenErg mooie grote zaak met leuke 2 halen 1 betalen acties. als dit nog niet genoeg was ging er ook nog 35% van ons totale eindbedrag af dankzij de actie van Rob (vuurwerkbieb.nl). Onze dag kon dus niet meer stuk
![]()