BurstDuo
VWC lid
Valt mega vuurwerk Lemmer ook onder Gerrit?
Ik heb mijn eerste echte freak bestelling bij Gerrit gedaan. Ik zal nooit vergeten dat ik daar aankwam en er niet 1 maar 2 pallets naar buiten werden gereden.
Wij waren met een Mercedes Vito. Er kon geen fonteintje meer bij..
Maar wat een service altijd gehad bij Gerrit vooral leuk als je een Appje kreeg wanneer hij iets leuks op de kop had getikt voor een mooie prijs.
Zo had ik een compound van Rubro daarna nooit meer gezien maar wat een topdong was dat.
Bestelling met oa:
Garden party 1,2 en 3
Ook hier ooit de Garden Party 1 gehad via de webshop van Gerrit. Wat een box was dat in die tijd, echt!
Wat een tijden waren dat ook, hè! Ik weet nog dat ik als klein mannetje samen met mijn vader één van mijn eerste Freak-bestellingen hier kwam ophalen. Pallets en winkelwagens vol… auto’s, busjes, van alles kwam voorbij en alles werd tot de nok toe volgeladen. En niemand die het raar of gek vond, maar juist genieten met z'n allen. Wij reden terug in een Seat Toledo (vijfdeurs), 175 km in één richting, met dozen die letterlijk tegen de ramen aan leken geplakt. De 1.4G logo’s sprongen nog nét niet door het glas. Geen dekens, niets hoefde je in die tijd te verbergen in die tijd, gewoon puur genieten.
En dat allemaal dankzij één man die het dag in, dag uit, jaar in, jaar uit.. altijd zijn woord hield en het voor iedereen keer op keer waarmaakte. Wat heb jij toch voor zó veel goede herinneringen gezorgd, Gerrit. Hulde!
Dit bericht is dan ook geen geslijm of wat dan ook… maar simpelweg een teken van onwijs mooie herinneringen en veel respect naar Gerrit toe.