Mega Vuurwerk Leeuwarden

Ik begreep bij Haulerwijk dat er iemand was aangehouden onderweg vanuit Leeuwarden. Wij zijn dezelfde weg gereden en niks gezien. Domme pech dus denk ik.
Toen was ik er ook. Vandaar dat ik het hier ook even deelde.

Schijnt meer op opslag gericht dan op de klanten...
Meestal wel, mar dit klonk meer als een politieactie. Auto die leeggehaald zou zijn etc.

Better safe than sorry, maar schijnbaar meer gerucht dan werkelijkheid

Vandaag mijn bestelling opgehaald in Leeuwarden. Na anderhalf uur rijden bleek dat ze bezoek hadden van de politie. Vanwege het klaar zetten van de freakbestellingen werden de regels v.w.b. opslag overtreden omdat het buiten stond. Al dit vuurwerk is in beslag genomen en er is ook nog een proces verbaal opgemaakt. Ik miste 3 boxen. Uiteindelijk alles netjes opgelost en waardige vervangers gekregen!!

Laatst bewerkt:
Vandaag mijn bestelling opgehaald in Leeuwarden. Na anderhalf uur rijden bleek dat ze bezoek hadden van de politie. Vanwege het klaar zetten van de freakbestellingen werden de regels v.w.b. opslag overtreden omdat het buiten stond. Al dit vuurwerk is in beslag genomen en er is ook nog een proces verbaal opgemaakt. Ik miste 3 boxen. Uiteindelijk alles netjes opgelost en waardige vervangers gekregen!!

Pfff dik nasty!!

Alweer een stelletje overijverige agenten die zowel verkopers als liefhebbers behandelen als criminelen.

triest verhaal.. ze hadden ook gewoon een waarschuwing kunnen geven, sommige zaken zijn niet te voorkomen in deze hectische dagen... hoop dat het hierbij blijft voor Gerrit!

triest verhaal.. ze hadden ook gewoon een waarschuwing kunnen geven, sommige zaken zijn niet te voorkomen in deze hectische dagen... hoop dat het hierbij blijft voor Gerrit!
'

Ga daar maar niet vanuit, ze smijten maar al te graag met boetes helaas

Btw enorm triest idd dat dit gebeurt.

Ik was er vanmorgen (ook) tussen 6:45 en 7:30 uur en toen ook niets gezien, zal nooit aan dit soort optredens kunnen wennen... :rolleyes:

Was er rond 8:15 en heb denk ik 15 minuten binnen gestaan. Bestelling werd uitgeleverd en alles was net ingepakt. Zal rond 9:00-9:30 zijn geweest toen ik 2 politie auto's (1 opvallend, 1 onopvallend) zag aankomen. Balen voor Gerrit dit. Verder top service gehad hier!

was er iets voor 18 uur en binnen 10 minuten stond alles in de auto.

Gerrit bedankt en tot volgend jaar

Hoorde wel bizarre verhalen over de ochtend en de politie van een verkoper, zowel klanten als mega flink de lul. Erg triest dit, lees je net dat ze bijna geen inbraak oplossen omdat ze geen tijd hebben maar blijkbaar wel tijd voor dit soort acties. Vraag me af wat de burger liever ziet.

Net terug van Gerrit. Na het inleveren van mijn bonnen buiten wachten met een lekker bakkie koffie.

Mijn bestelling was compleet en na het nodige handenschudden heb ik afscheid genomen.

Gerrit bedankt voor de topservice en tot het volgende seizoen :applause:

Laatst bewerkt:
Dit was een beetje te verwachten, die extra controle in Leeuwarden. Wel balen, want de regels zijn ook wel extreem lullig.

Net terug van Gerrit, was beetje chaotisch maar logisch na alle perikelen. Helaas daardoor lang niet alles uitgeleverd gekregen maar het is niet anders. Keurig opgelost verder.

Ben nog wel benieuwd hoe hoog die boete voor het meer dan 25kg vuurwerk in je auto hebben dan is. Ik weet wel dat de WED boetes niet mals.

Wellicht dat 1 van de 4 bestuurders hier openheid over kan geven.

Ik was er vannochtend tussen 07.15 en 09.15 uur, had besloten te wachten op het Buurt Assortiment dat bij aankomst niet meer op voorraad was. Op de Garden Party 1 na was alles uitgeleverd en alles was verder netjes opgelost door Gerrit. Rond 09.00 uur zag ik politie het terrein op rijden. Hoop dat het voor Gerrit nog enigzins meeviel.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan