Mega Vuurwerk Leeuwarden

Hallo,

Klopt inderdaad.
Door drukte doen we dit jaar niets met bovenstaande.
Maar mochten er bij het afhalen van de freakacties nog mensen zijn die voor bepaalde items
belangstelling hebben, mij even vragen maak ik een mooie prijs.Wij zetten bij het afhalen in de ochtend van 28 december zeker nog Big Chill neer voor € 4,00 ps en Eccentric Shots voor € 13,95, mortal kings voor 12,50 en ratelbanden voor € 20,- ps en 1000 schots matje voor € 5,- ps de items die in 2020 niet terug komen.

Gerrit
Zijn deze ook beschikbaar voor de afhaal op 28 december ‘s avonds?

Ik ga morgen ff bij de familiedagen kijken bij Gerrit. In de bunkers kijken is altijd in magisch. Misschien valt nog een paar pakjes Mortar kings te regelen!

Vanmiddag bij Megavuurwerk langs geweest.
Rondje gedaan door de bunkers en ff een praatje gemaakt met wat mede-freaks en Gerrit, altijd fijn om met mensen te praten die de zelfde passie hebben voor onze hobby.
De bunkers lagen er mooi vol bij
Hier onder wat foto's die ik vanmiddag heb gemaakt.

IMG-20191215-WA0019.jpg
IMG-20191215-WA0012.jpg
IMG-20191215-WA0018.jpg
IMG-20191215-WA0010.jpg
IMG-20191215-WA0016.jpg
IMG-20191215-WA0013.jpg
IMG-20191215-WA0011.jpg

Bijlagen

• IMG-20191215-WA0017.jpg
    IMG-20191215-WA0017.jpg
    88,4 KB · Weergaven: 0
Hallo,

Klopt inderdaad.
Door drukte doen we dit jaar niets met bovenstaande.
Maar mochten er bij het afhalen van de freakacties nog mensen zijn die voor bepaalde items
belangstelling hebben, mij even vragen maak ik een mooie prijs.Wij zetten bij het afhalen in de ochtend van 28 december zeker nog Big Chill neer voor € 4,00 ps en Eccentric Shots voor € 13,95, mortal kings voor 12,50 en ratelbanden voor € 20,- ps en 1000 schots matje voor € 5,- ps de items die in 2020 niet terug komen.

Gerrit

Hallo Gerrit.
Kunnen deze artikelen ook in Groningen voor deze prijzen gekocht worden? Ik wil graag mijn bestelling daar namelijk ophalen. Heb je ook een dm gestuurd mbt tot het ophalen van de Freakbestelling in Groningen. Helaas hierover nog geen bericht op ontvangen. Maar je zult wel razend druk zijn, geheel begrijpelijk in december.

Groeten!

Hallo Gerrit,

Als je even tijd hebt, kun je dan op mijn PM reageren die ik een paar dagen geleden had verstuurd?

Bedankt :)

Gerrit probeerd iedereen netjes te beantwoorden. Maar heeft het indd stervens druk deze tijd van het jaar. Maar mocht je vragen hebben, deze zal gerrit tijdens de verkoopdagen nog wel gaan beantwoorden.
Alleen heeft gerrit daar op dit moment echt even geen tijd voor. Ik ga zo op bed, morgen beginnen de mooiste dagen van het jaar en mag ik samen met veel collega's jullie weer helpen met jullie bestellingen. Tot morgen, ook namens Gerrit. :)

Ik begreep net dat bij Mega Vuurwerk momenteel vrij strenge controle is vanuit overheidszijde. Wat het precies inhoud geen idee, maar wees er op bedacht oa ivm aantal kilo's

Ik begreep net dat bij Mega Vuurwerk momenteel vrij strenge controle is vanuit overheidszijde. Wat het precies inhoud geen idee, maar wees er op bedacht oa ivm aantal kilo's

Wat bedoel daarmee? Dat ze op de uitvalswegen zitten te controleren of dat er een mannetje van de overheid op de parkeerplaats staat om te controleren hoeveel vuurwerk je inlaadt?

Ik begreep bij Haulerwijk dat er iemand was aangehouden onderweg vanuit Leeuwarden. Wij zijn dezelfde weg gereden en niks gezien. Domme pech dus denk ik.

Back
Bovenaan