Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wilde met een dichte portemonnee komen....
Zeg dat nou niet, dan kom ik net mijn vuurwerk ophalen....![]()
Zijn deze ook beschikbaar voor de afhaal op 28 december ‘s avonds?Hallo,
Klopt inderdaad.
Door drukte doen we dit jaar niets met bovenstaande.
Maar mochten er bij het afhalen van de freakacties nog mensen zijn die voor bepaalde items
belangstelling hebben, mij even vragen maak ik een mooie prijs.Wij zetten bij het afhalen in de ochtend van 28 december zeker nog Big Chill neer voor € 4,00 ps en Eccentric Shots voor € 13,95, mortal kings voor 12,50 en ratelbanden voor € 20,- ps en 1000 schots matje voor € 5,- ps de items die in 2020 niet terug komen.
Gerrit
Zijn deze ook beschikbaar voor de afhaal op 28 december ‘s avonds?
Zelfde vraag hierHallo Gerrit,
Heb jij mijn PM van een paar weken geleden ontvangen?
Dank je wel.
Hallo,
Klopt inderdaad.
Door drukte doen we dit jaar niets met bovenstaande.
Maar mochten er bij het afhalen van de freakacties nog mensen zijn die voor bepaalde items
belangstelling hebben, mij even vragen maak ik een mooie prijs.Wij zetten bij het afhalen in de ochtend van 28 december zeker nog Big Chill neer voor € 4,00 ps en Eccentric Shots voor € 13,95, mortal kings voor 12,50 en ratelbanden voor € 20,- ps en 1000 schots matje voor € 5,- ps de items die in 2020 niet terug komen.
Gerrit
Contact gehad met Gerrit; PMs zijn doorgekomen en in behandeling/bezig met allesHallo Gerrit,
Heb jij mijn PM van een paar weken geleden ontvangen?
Dank je wel.
Hallo Gerrit,
Als je even tijd hebt, kun je dan op mijn PM reageren die ik een paar dagen geleden had verstuurd?
Bedankt![]()
Denk dat ie het stervens druk heeftHallo Gerrit,
Als je even tijd hebt, kun je dan op mijn PM reageren die ik een paar dagen geleden had verstuurd?
Bedankt![]()
Ik begreep net dat bij Mega Vuurwerk momenteel vrij strenge controle is vanuit overheidszijde. Wat het precies inhoud geen idee, maar wees er op bedacht oa ivm aantal kilo's
Net geweest maar niks bijzonders gezien?Ik begreep net dat bij Mega Vuurwerk momenteel vrij strenge controle is vanuit overheidszijde. Wat het precies inhoud geen idee, maar wees er op bedacht oa ivm aantal kilo's