[Mega Vuurwerk Leeuwarden] Mega Pangu Box 1

Dit valt mij ook op. Lijkt mij ook dat die em raakt. Misschien plankje hout of paar stukjes karton onder de waaiers doen? Hoe hebben anderen dit ervaren/opgelost?

Vorig jaar heb ik dit zelf verhoogd met een stuk karton er onder, vond het er toen ook al wel tricky uit zien.

Voor mij de topper van de avond samen met de dragon box 2 van Evo.

Effect grote subliem, Heerlijke harde burst en zoals hierboven al wordt vermeld perfecte hang time!
Buren van verderop dachten dat dit Prof was. Ik zei tegen ze voor goed vuurwerk hoef je echt niet illegaal te kopen.

Hier hetzelfde ervaren. Ik vond deze box indrukwekkend goed, zeker voor die 80 euro! Dit jaar wil ik hem weer.

Helaas niet kunnen schieten dit jaar.
Laat me volgend jaar wel verrassen 😊

Hebben jullie allemaal de waaiers iets verhoogt, of was dat niet nodig?

Helaas niet kunnen schieten dit jaar.
Laat me volgend jaar wel verrassen ��

Hebben jullie allemaal de waaiers iets verhoogt, of was dat niet nodig?

Ik heb de zijflappen van de doos gebruikt om de cakes iets te verhogen. De buitenste tubes van de waaier zitten wel erg laag.

Een hele mooie box zo met die waaiers.

ook hier keihard genoten van deze sublieme box. De box bestaat o.a. uit de Yellow River en de Waikiki.
Harde burstklappen en dikke goed lang hangende effecten. Deze was (naast de Branco en de Willow time van Evo) 1 van de toppers van de avond.

De laatste zojuist mee kunnen nemen! Misschien wel de laatste ooit, zeer blij mee! Geweldige box, vorig jaar ook gehad.

Back
Bovenaan