Mega uitverkoop Haokan Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er komt wel vaker iets bij. Soms alleen in 1 shop. Maar wie weet? In ieder geval weer mooi spul erbij op de site.

Prijzen zijn omhoog gegaan? Die delicious thunders waren vorige week 15,65.. die 40 grams pijlen net geen 14 euro. Ik dacht dat het nog steeds megasale was.. wat er al stond is niet duurder geworden. Alleen wat vorige week in het weekend even online stond

Laatst bewerkt:
Er komt wel vaker iets bij. Soms alleen in 1 shop. Maar wie weet? In ieder geval weer mooi spul erbij op de site.

Prijzen zijn omhoog gegaan? Die delicious thunders waren vorige week 15,65.. die 40 grams pijlen net geen 14 euro. Ik dacht dat het nog steeds megasale was.. wat er al stond is niet duurder geworden. Alleen wat vorige week in het weekend even online stond

Heb nu de shop aangevuld met nieuw (bestaande) ingekochte producten. Deze producten kan ik nu niet met korting inkopen en dus kan ik op deze producten niet de kortingen geven zoals in de mega uitverkoop.
Binnenkort wordt de shop aangevuld met producten van 2019. Maar er staat nog heel veel in de shop met hoge kortingen. 28ste zullen de prijzen gaan stijgen (behalve wat ik nu heb toegevoegd dat staat al op de juiste prijs)

WWW.HAOKANVUURWERK.NL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan