Schiedammert
VWC lid
Goed nieuws.. ik blijf bestellen zo. Het ging weer hard vandaag. Ik zag het bericht nog net op tijd en heb vanaf het strand nog wat kunnen bestellen. Niet super veel, maar toch. Ik ben benieuwd wat er nog allemaal gaat komen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Afgelopen tijd erg druk gehad met de nieuwe locatie Oisterwijk inmiddels zijn de bunkers goedgekeurd en ze zijn ook al gevuld met voorraad.
Heb zojuist nog diverse producten tussen de winkels verplaatst zodat in Pijnacker weer spullen zijn aangevuld.
LET OP 28 september eindigd de mega sale en zullen de prijzen wat gaan stijgen.
Ik verwacht dat ook in september de shop wordt aangevuld met nieuwe producten.
WWW.HAOKANVUURWERK.NL
in september ga we beslissen welke nieuwe producten we in gaan kopen. Prijzen moet ik dan nog gaan bekijkenOp welke termijn kunnen we ze verwachten en tegen welke prijs? (Eventueel kartonvoordeel mogelijk?)
De bunkers oisterwijk en pijnacker liggen nu al helemaal vol dus producten die nu nog aangekocht worden.Worden ook pas op de 28ste in de ochtend geleverd. Roosendaal kan tot nu toe alles op elke tijd besteld worden.Hoi Jo,
Goed nieuws allemaal. Nu de bunkers in Oisterwijk goedgekeurd zijn, betekend dit dan ook dat de producten die nu nog allemaal na 12:00 te bestellen zijn, over een tijdje weer op de eerdere tijden te bestellen zijn? Of is de bunkercapaciteit niet omhoog gegaan?
Rubro: Heavy Legend 16,