Mega uitverkoop Haokan Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Complimenten voor de website. Lekker overzichtelijk, overal de nem erbij... geen totaalgewicht op de bon, bestellingen worden automatisch bijelkaar gevoegd. Ow en de prijzen zijn echt scherp. echt heel fijn bestellen zo.

Complimenten voor de website. Lekker overzichtelijk, overal de nem erbij... geen totaalgewicht op de bon, bestellingen worden automatisch bijelkaar gevoegd. Ow en de prijzen zijn echt scherp. echt heel fijn bestellen zo.

Alleen voor hoe de website werkt, zo soepel, makkelijk, overzichtelijk, loopt nooit vast. Zou je al blijven bestellen. Eigenlijk zou iedere winkel met een soortgelijke website moeten werken!

Alleen voor hoe de website werkt, zo soepel, makkelijk, overzichtelijk, loopt nooit vast. Zou je al blijven bestellen. Eigenlijk zou iedere winkel met een soortgelijke website moeten werken!

Absoluut mee eens! Al eens aan Zena vuurwerk voorgesteld, maar nemen geen actie. Zijn me kwijtgeraakt aan Haokan :bye:

Nu voor het derde jaar op rij bij Haokan �� wanneer komen de toppertjes online zoals de HL16, Monster ride etc.? Alvast bedankt

Nu voor het derde jaar op rij bij Haokan �� wanneer komen de toppertjes online zoals de HL16, Monster ride etc.? Alvast bedankt

Zie dat het aanbod al flink slinkt, eerst alle ouwe meuk eruit denk ik(waar ik gretig gebruik van gemaakt heb :yes:). Denk dat Jo in september spul gaan aanvullen, maar is ook maar gissen. We wachten met spanning af :handsup:

Vorige week stonden er weer delicious thunders.. en een 40 grams pijl pakketje het was binnen no time uitverkocht.

Misschien een restpartij of... verkeerd geteld?

Mega uitverkoop

Mega uitverkoop

Afgelopen tijd erg druk gehad met de nieuwe locatie Oisterwijk inmiddels zijn de bunkers goedgekeurd en ze zijn ook al gevuld met voorraad.
Heb zojuist nog diverse producten tussen de winkels verplaatst zodat in Pijnacker weer spullen zijn aangevuld.
LET OP 28 september eindigd de mega sale en zullen de prijzen wat gaan stijgen.
Ik verwacht dat ook in september de shop wordt aangevuld met nieuwe producten.

WWW.HAOKANVUURWERK.NL

Hoe kan het zijn dat het niet bekend is of junk terug komt of niet? We hebben nog 4 maandjes. Je zou denken dat er al besloten is om het te produceren of al aardig wat geproduceerd is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan