Mega Mini [Uitloop]

Wauw mensen wat een ding dit is mijn tweede W vormige pot en hij domineerde de straat erg leuk ik haal him zeker weer zie hier de video

Het valt bij alle filmpjes van de Mega Mini op hoe de enthousiast de omstanders reageren op de cake.
Jammer dat de opname net even te snel stopt.

Ik heb er vorig jaar honderden weggegeven en ik denk dat iedereen er blij mee was dus dat wordt dit jaar snel bestellen. OP=OP

Klopt ik ben vorig jaar dus voor het eerst bij jullie langs geweest en kreeg hem ook gratis ben zeer te vreden en hoop dit jaar dan ook nog meer te gaan bestellen

Het valt bij alle filmpjes van de Mega Mini op hoe de enthousiast de omstanders reageren op de cake.

Ik heb er vorig jaar honderden weggegeven en ik denk dat iedereen er blij mee was dus dat wordt dit jaar snel bestellen. OP=OP

Deze pot heb ik vorig jaar ook gehad, en beviel erg goed. Best simpele effecten maar de shape en het tempo zijn erg tof.

Frits ik ga hem ook zeker dit jaar weer bij je kopen!! Tenzij die er weer gratis bij zit :p

Laatst bewerkt:
Wauw mensen wat een ding dit is mijn tweede W vormige pot en hij domineerde de straat erg leuk ik haal him zeker weer zie hier de video

Ik wil niet zeuren hoor maar even voor de goede orde, dit is een z-shape to fanshape.
Een w-shape is uit 3 hoeken, dus een letter w in de lucht.

Is deze aangepast? De laatste rijen zijn anders?
[video]http://www.chinared.nl/producten.php#video_box[/video]

Dat zou wel jammer zijn. Die laatste rijen knalde er zo lekker uit! Nu is de finale een beetje weg.

Yep, hij's anders op 't nieuwe filmpje; nu enkel laatste 2 rijen crackling in fanshape, terwijl bij de eerdere versies een aantal rijen ervoor ook f-shape waren.

Die mega maxi van de site loopt ook niet echt goed door. dat haalt het effect er wel vanaf..

Wel jammer dat ze de pot aanpassen als het zo'n succes was vorig jaar..

Ze denken vast zo van iedereen vind het goed nu, laten we proberen stiekem meer te verdienen. Ik ben best pissed misschien koop ik maar geen china red producten.

Stelletje azijnzeikers wacht lekker tot de demos. Als ze je geld wilden dan hadden ze hem wel €10,- duurder gemaakt.

Back
Bovenaan