Vuurwerkshop7kamp
VWC lid
Dat zou zeker gaaf zijn !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wauw mensen wat een ding dit is mijn tweede W vormige pot en hij domineerde de straat erg leuk ik haal him zeker weer zie hier de video
Het valt bij alle filmpjes van de Mega Mini op hoe de enthousiast de omstanders reageren op de cake.
Jammer dat de opname net even te snel stopt.
Ik heb er vorig jaar honderden weggegeven en ik denk dat iedereen er blij mee was dus dat wordt dit jaar snel bestellen. OP=OP
Het valt bij alle filmpjes van de Mega Mini op hoe de enthousiast de omstanders reageren op de cake.
Jammer dat de opname net even te snel stopt.
Ik heb er vorig jaar honderden weggegeven en ik denk dat iedereen er blij mee was dus dat wordt dit jaar snel bestellen. OP=OP
Frits ik ga hem ook zeker dit jaar weer bij je kopen!! Tenzij die er weer gratis bij zit![]()
oke ik ben benieuwt wat hij dit jaar gaat kosten.![]()
Wauw mensen wat een ding dit is mijn tweede W vormige pot en hij domineerde de straat erg leuk ik haal him zeker weer zie hier de video
Daarvoor zat hij er gratis bij, om het grote publiek kennis te laten maken met dit mooie artikel.
Dit jaar moet je er gewoon voor betalen.![]()