BlackIce45
VWC lid
Deze was inderdaad heel erg gaaf. Per twee tegelijk al helemaal hahaha. Volgend jaar komt deze er sowieso in meervoud weer bij
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Klapte zo hard dat het net een tol was en omhulsel lag los van de tube zelf. Spreiding ging alle kanten op. Zou um niet snel meer kopen.
Hier 8 stuks als finale knal ingezet maar ik had niet verwacht dat tapematch zo snel ging dus de 1s terramoto’s gingen tegelijkertijd, het effect kwam bij mij ook niet zo goed over door de wind maar ik had wel wat meer luchtvulling verwacht bij 56shots 30mm at ones .
Maar zoals gezegd zal ik net een rukwind hebben gehad op dat moment.
Daar ben ik het ook mee eens, de verwachting was iets te hoog waardoor het meeviel.Ik had er 4, vond ze wel leuk, maar zou ze ook niet meer snel kopen. Alleen per karton of meer zoals ik ze wel in shows gezien heb geeft het een wow-effect, in de straat vond ik het meevallen en dan te duur per stuk. Voor 2 of meer stuks koop je bijv. al een Cairo Crackling met een veel hoge wauw-factor.