Mega Maxi [Uitloop]

Zeker weten dat het op die laatste demo nieuwe productiebatch was (diezelfde als de slechte Mini)? Vermoed het wel, want ook bij deze Maxi zijn stijghoogtes wisselender en tempo haperender dan vorig jaar. Fabriek is duidelijk slordiger worden in productie en/of importeur met controle/druk.

Volgensmij heb je gelijk Richardus.
Kijkend naar de filmpjes hier met oud en nieuw.
En kijkend naar de mega maxi die op de demo van Rijswijk is geschoten, lijkt hij idd wat minder geworden.
Maar mooi blijft hij zeker.

Laatst bewerkt door een moderator:
Is er iemand die weet of deze ook een reserve lont heeft ?

Deze heeft geen reservelont.

De Maxi blijft een spektakel cake en houd er rekening mee dat het publiek op 50 meter stond en dat is op oudejaarsavond niet het geval waardoor deze nog spectaculaider overkomt. Zeker in de stad.

Was de Mini vanavond in Elst echt dramatisch, ik vond de Maxi niet héél veel beter. De verschillende kleuren parels zijn prachtig, maar ook hier het tempo niet constant, stijghoogte wisselend, verdwaalde gekleurde sterren ertussen en een cracklingfinale die volgens mij ook bij de Mini vorig jaar harder was. En leek het nou zo of gingen er bij eentje in de finale in Elst de eindrijen tegelijkertijd?

Ik twijfel hier dus sterk over, en neig nu naar Cross. Wel erg duur (maar verschil maar tientje) maar tenminste een strakke en constante prestatie. Alleen vind ik daar de tails niet zo bijster mooi, vind juist die gekleurde parels van de Mega Maxi zo tof. Moeilijk moeilijk.

Mijn dealer heeft nog 2012 versies over, die van jou misschien ook? Die is wel goed.

Nope, hij heeft hem vorig jaar niet gehad, anders had 'ie al bij mij in de straat gestaan :wink: Is nu ook nog niet duidelijk of hij hem verkoopt, pas tijdens de verkoopdagen. Hoogstwaarschijnlijk ga ik eerst kijken of ik Cross wat goedkoper kan krijgen, zoniet dan kijken of de Maxi er is... of ga toch voor de Maxi...aaaaargh! :kerst:

Volgensmij heb je gelijk Richardus.
Kijkend naar de filmpjes hier met oud en nieuw.
En kijkend naar de mega maxi die op de demo van Rijswijk is geschoten, lijkt hij idd wat minder geworden.
Maar mooi blijft hij zeker.

Daarom bij deze de productie film van de mega maxi 2014.

Back
Bovenaan