Mega Maxi [Uitloop]

Hier een klein stukje uit mijn verslag van China Red aan vuurwerk oktober 2012:
...maar de Mega Maxi is echt een spektakel. Als je dit in de straat afsteekt zal niemand zijn ogen hier vanaf kunnen houden en iedereen, zonder uitzondering, zal zich omdraaien om hier naar te kijken. Om even de eerste woorden van Kees te gebruiken "wat een beuker". Hij is erg snel maar juist hierdoor een spektakel van jewelste!!

lees verder op http://www.verbakelvuurwerk.nl/naar-china

Verdikkie, dit wordt 'm niet voor me; geen van de West dealers in Groningen of Winsum doet in meer China Red dan wat fluitbakkies...hele dikke prut dit! Maar 'ns kijken of ik in person nog wat met ze kan regelen, al hebben ze niet echt een winkel.

WTF :shocked: weg voor ik 'm kon bestellen? Mag toch hopen dat 't wat webshop onderhoud is; afbeelding en naam stonden niet correct. Kan me niet voorstellen dat het subiet is uitverkocht of kan zijn dat het niet meer aan ze geleverd wordt omdat het niet echt een officieel compleet China Red verkooppunt is...zou flink balen zijn; stond vanochtend op het punt om op 'bestellen' te klikken :sad: maar even dagje of 2 afwachten...

Laatst bewerkt:
D'r was een reden dat 'ie is verdwenen uit die webshop.

Ik weet niet hoe feitelijk het bericht was wat ik hoorde, maar ik kan degenen die deze beauty willen adviseren voor de zekerheid niet al te laat te bestellen!

Foto´s maken :p

nzom8h.jpg

Ben benieuwd. :)

Achteraf weet ik niet of roll duck tape een goeie vergelijking is voor de grote maar goed. :p

Deze tijdens het ophalen van mijn bestelling nog erbij gekregen voor de filmpjes die ze van mij hadden gekregen van hun demo:) erg blij mee! Deze bak is echt veel groter dan dat ik verwacht had. Zeker een Mega Maxi in verhouding tot de Mega Mini:p. Ben benieuwd hoe die gaat presteren.

CR-1.jpg

Wat was dit een geweldenaar zeg! Ik had hem speciaal voor mijn moeder gehaald, aangezien ze fan was van de Mega Mini. Iedereen vond hem geweldig, een hoog tempo, vele kleuren zorgen voor een aparte zo niet unieke cake.

Zo, en we zijn weer binnen:sad:. Wat heb ik en alle omstanders staan genieten en juichen van deze cake! Niet normaal meer wat voor een geweld hieruit kwam:), ongelovelijk. Hij jaagde in een keer door en dan die laatste paar salvo's zijn niet te verwoorden. En ik altijd denken dat je voor geweld bij de knalblokken moet zijn, maar deze verslaat echt alles:p. Heb overal een simpel gopro filmpje van gemaakt hopen dat het daarop goed te zien is, het klinkt overdreven maar met woorden vind ik het niet te beschijven deze rammer.

dit was mn opening om 0:00

begon met 3 Fuego's in een brede W shape. dit trok meteen alle aandacht want die geven een beste dreun als ze gelanceerd worden waarna ze heel de straat verlichte!

vervolgens kwam daar vlak achteraan de Mega Maxi. wat een rambak is dat! :D er viel geen pauze in de pot. ramde alles er in 1 stuk door uit. prachtig!

ik had de singleshots doorverbonden dmv magic whip knetterlint. dat dubbel gedaan werkte erg goed.

meteen applause! :D

Wat een bak!! Deze waaier als eerste afgestoken na 12 uur waardoor alle andere waaier cakes in het niets vielen. De reacties waren echt geweldig!

na anderhalf jaar testen en veranderen hebben wij het geen bereikt wat we wilden
een van de mooiste een van snelste een van de beste

Viel me trouwens ook op toen ik de folie aan de bovenkant los maakte dat de lont van deze bak heel mooi is weg gewerkt. loopt als het ware door een soort beschermde ruimte (aan 3 kanten dicht) zodat ie geen last heeft van vonk overslag. hij ging dan ook perfect af.

wel waren sommige tubes aan de bovenkant een beetje rommelig. maar dit gaf verder geen problemen tijdens het schieten.

al met al een top product! de vorige jaarwisseling had ik de Mega Mini, maar de Mega Maxi maakt toch een stuk meer reacties los van het publiek!

uhmm ik was enorm verbaas zeg wat een super waiier cake!!
ik hou hem er in en zal dit jaar weer in mn lijstje komen
de hele straat vroeg zelfs"belgie zeker" ik zeg nee echt een legale waaier cake box

enige wat van mij anders mag is toch wel het lontje maar buiten dat zeker niet de minste

Back
Bovenaan