Mega Mammoth Missile Monster

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
1img_8257__23.jpg

Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Mega Mammoth Missile Monster
Kruitinhoud: 500 gram
Aantal Schoten: 1.000 Schots
Richtprijs: € 99,-

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk B.V voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Weer een grote fluitbakj, zijn altijd gave dingen :D

ik heb nog nooit zelf zo'n bak gehad maar zit die nou in een doos, krijg je die dan ook zo mee?

Vind een wel langdradig, geen variatie. Wel mooi dat de effecten nog knappen en lekker lang natuurlijk. In de straat valt ie vast op ben benieuwd wat ie gaat kosten :shocked:

Een van dezelfde soorten welke we al kennen denk ik.
Afgelopen jaar heb ik van shogun enorme dozen gezien in de showrooms.
Afgaande op de filmpjes welke beschikbaar waren, viel me dit erg tegen.
Ik ben absoluut niet overtuigt.

Maar misschien hebben mensen andere ervaringen!

Mijn god, wat zul je gestoord worden als je die in 't echt ziet! 2 minuten lang gekrijs en geknal. Hoop wel dat de gil in 't echt niet zo zacht klinkt in verhouding met de knal. Maar goed, ik vind dan die fluitbak van Jorge nog steeds mooier. Hier zit geen afwisseling klank en kleur, daarin wel.

prijs is in Amerika: $125.00

Je kunt er dus vanuit gaan dat de prijs in Nederland ongeveer € 100,- is.
Mij te duur, dan kun je beter 4 potten van 225 kopen dan ben je veel goedkoper uit!

prijs is in Amerika: $125.00

Je kunt er dus vanuit gaan dat de prijs in Nederland ongeveer €100,- is.

En welke aannames gebruik jij daarvoor? Kan je voorbeelden van andere artikelen geven welke zowel in Nederland als in de VS worden verkocht die dezelfde factor hanteren? Ik vind het een beetje overgehaaste conclusie van je die mij nergens op gebaseerd lijkt...

In de cake mis ik een leuke opbouw. Het gekrijs is erg constant, zonder variatie. Ik ben zelf geen type voor fluitbakken, maar ik heb ze beter gezien.

De bedoeling is om deze rond de € 100.- te houden, dit is wegens prijstijging etc. etc. nog niet helemaal zeker.

bron. BEKO BV

100 euro:bonk: Wat van speciale effecten heeft deze dan naast de crocodile van Diamond waar van je 2x dezelfde kan gebruiken met 1500 schots voor 90 euro.

De adviesprijs staat vast, althans bij beko dan, maar ik neem aan dat de schuurmans prijs niet zal afwijken.

Adviesprijs 2008-2009 : € 99.- :rolleyes:

Back
Bovenaan