Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
dus als ik het goed begrijp dan ben ik als consument voor het ootje gehouden tijdens de demo met die laatste mat die werd afgestoken bij de gelderse vuurwerkhal.
die nieuwe mag niet eens in de schaduw staan van de oude type, totaal geen flits en de helft aan db.
Heb vandaag als dummy gezien het lijk wel dat ze steeds kleine worden.. en die xl is bijna even groot als 10.000k
Hop dat ze beetje te doen zijn dit jaar..
Ik vind ut wel mislijdend van Gbv-Weco dat ze de oude met flash gevulde rollen op de Demo's laten zien.
En dat de Winkeliers de met buskruit gevulde pruttel rollen krijgen aamgeleverdt.
Nee nee ik vind het niet alleen jammer maar ook nog eens mislijdend.
En dat gebeurd natuurlijl doel bewust.
Bah bah ik haat dit soort vieze markting!
Huh? Wat moeten we hiermee2x 3xh. erg misleidend
als je vindt dat je voor de gek wordt gehouden terwijl wij eerlijk zeggen hoe het in alkaar zit en wij jullie goed proberen voortelichten en we ook niets hadden kunnen zeggen omdat deze twee rollen tegelijk werden geschoten.
wij hebben later nog twee rollen geschoten en die waren goed voor nl rollen.
maar bij deze zullen wij dus geen berichten meer naar buiten brengen dankzij jou,de echte liefhebbers komen het wel vragen bij ons in de winkel .
als je vindt dat je voor de gek wordt gehouden terwijl wij eerlijk zeggen hoe het in alkaar zit en wij jullie goed proberen voortelichten en we ook niets hadden kunnen zeggen omdat deze twee rollen tegelijk werden geschoten.
wij hebben later nog twee rollen geschoten en die waren goed voor nl rollen.
maar bij deze zullen wij dus geen berichten meer naar buiten brengen dankzij jou,de echte liefhebbers komen het wel vragen bij ons in de winkel .